וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקריירה: ניקולה מירוטיץ' נבחר ל-MVP ביורוליג

פורוורד ברצלונה הפך לראשון בקבוצה שזוכה בתואר מאז נבארו ב-2009. יורגוס ברצוקאס מאולימפיאקוס מאמן העונה, קייל היינס שחקן ההגנה המצטיין

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

יממה לפני חצאי גמר הפיינל פור שייצא לדרך מחר (חמישי) בבלגרד, ביורוליג הודיעו היום על נבחרי העונה ומי שזכה בתואר ה-MVP הוא פורוורד ברצלונה ניקולה מירוטיץ', שהשיג את הפרס האישי לראשונה בקריירה והפך לשחקן הראשון של בארסה שנבחר למצטיין העונה מאז חואן קרלוס נבארו בעונת 2008/09.

ז'ליקו אוברדוביץ' היה זה שהעניק את תואר ה-MVP למירוטיץ', שרשם העונה ממוצעים של 16.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-45% לשלוש במשחק ביורוליג, וכמובן נכלל גם בחמישיית העונה. כעת יקווה הספרדי-מונטנגרי להוביל את ברצלונה לזכייה בגביע אירופה, כאשר מחר יפגשו הבלאוגרנה את ריאל מדריד (22:00) וינסו לחזור למעמד הגמר, בו הפסידו לאנאדולו אפס אשתקד.

עוד בטקס מצטייני העונה, יורגוס ברצוקאס מאולימפיאקוס נבחן למאמן השנה אחרי שהחזיר את היוונים לפיינל פור, ממנו נעדרה הקבוצה מפיראוס בחמש השנים האחרונות. מחר יתמודדו ברצוקאס ואולימפיאקוס מול אלופת אירופה המכהנת, אנאדולו אפס (19:00). בפרס שחקן ההגנה של העונה זכה קייל היינס, שחקנה של אולימפיה מילאנו שלא העפילה לפיינל פור על אף הסגל הנוצץ שנבנה תחת אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully