וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו מסיים את תפקידו כמאמן נבחרת הנשים: "לא נותרה אפשרות לעבודה משותפת"

מצד אחד, ההתאחדות הודיעה שהמאמן עוזב את תפקידו בעקבות "מחלוקת מקצועית" עם השחקניות שהתלוננו, אך מנגד בהתאחדות מדגישים: "לא מצאנו כל דופי בהתנהלותו של לנדאו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.5/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) שמאמן נבחרת הנשים, גילי לנדאו, סיים את תפקידו. על פי הודעת ההתאחדות, הצדדים "סיכמו על סיום עבודתו בנבחרת הבוגרת לנוכח המחלוקת המקצועית בין המאמן לשחקניות".

גילי לנדאו מאמן נבחרת הנשים. רויטרס
אז מצאו דופי בהתנהלותו או לא? לנדאו/רויטרס

בתקופה האחרונה שחקניות הנבחרת העלו מספר תלונות על התנהלותו של המאמן, ובמכתב שהשחקניות שלחו לראשי ההתאחדות ופורסם בתקשורת נכתב: "הצוות המקצועי הזמני בראשות גילי לנדאו מתנהל בצורה לא מקצועית ולא ראויה ממה שמצופה ומקובל בנבחרות ישראל וכולל זלזול והערות לא הולמות כלפי השחקניות ועל הנבחרת עם קולגות מעולם הכדורגל כמו גם יחס מזלזל והקטנה של שאר הצוות המקצועי על ידי המאמן באופן קבוע מול השחקניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ההתאחדות הודיעה היום שהיא תמשיך לשלם את שכרו של לנדאו עד לתום הקמפיין ובזמן הקרוב תמנה מאמן/ת חדש/ה לנבחרת להמשך הקמפיין. מנגד, עם זאת, מההתאחדות נמסר שהיא "לא מצאה כל דופי בהתנהלותו של לנדאו ומודה לו על תרומתו לענף, אלא שבמצב הנוכחי לא נותרה עוד אפשרות להמשך עבודה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully