וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד ושבר: ריימס שוקלת למכור את פרדראג ראיקוביץ' בקיץ

אקס מכבי ת"א ביסס את מעמדו כאחד השוערים הטובים בצרפת, אבל מסרב להאריך חוזה. וגם למונדיאל ולמקרי השוד שעבר יש קשר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.5/ספורט1

פרדראג ראיקוביץ' ממשיך לנסוק ובצרפת מעריכים שריימס תמכור אותו בקיץ הקרוב לקבוצה בכירה יותר, או מליגה גדולה יותר. בין הקבוצות שהוזכרו כעוקבות בעניין בחודשים האחרונים היו ליל, ויאריאל ואפילו ארסנל בשלב מסוים. אקס מכבי תל אביב ביסס בשנתיים האחרונות את מעמדו כאחד מהשוערים הטובים בליגה הצרפתית ובסוף השבוע סיפק הצגה כשקבוצתו ניצחה את סנט אטיין 1:2 במחזור הלפני אחרון.

ראיקוביץ' שנרכש ממכבי תל אביב תמורת כ-5 מיליון יורו בקיץ 2019, יסיים את חוזהו בקיץ הבא ובינתיים הוא מסרב לחתום על הסכם חדש. המשמעות היא שאם ריימס רוצה להרוויח משהו מהעזיבה שלו, היא תהיה חייבת למכור אותו בתקופה הקרובה.

נבחרת סרביה תשחק במונדיאל 2022 שיתקיים בנובמבר-דצמבר ומכאן דווקא נובעת תקווה מסוימת של ריימס. עזיבה של ראיקוביץ' לקבוצה גדולה יותר עלולה להיות כרוכה בזמן התאקלמות ולעלות לו בדקות משחק, בעוד הישארות בריימס תבטיח לו 90 דקות בכל משחק וכתוצאה מכך את אפודת השוער הראשון במונדיאל.

הנשיא ז'אן פייר קאיו אמר אתמול: "אני לא רוצה שראיקוביץ' יעזוב. אני מנסה לשכנע אותו ואת הסוכן שלו להישאר כי זו שנת מונדיאל. אבל אם הוא יעזוב, נביא שוער ברמה גבוהה מאוד במקומו".

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ'. John Berry, GettyImages
דרך לעליית מדרגה. ראיקוביץ'/GettyImages, John Berry

בסרביה מעריכים שמעבר לרצון שלו להתקדם לקבוצה בכירה יותר, ראיקוביץ' רוצה לעזוב גם בגלל מקרי השוד החוזרים ונשנים בביתו. מאז שהגיע לריימס, ביתו נפרץ שלוש פעמים ונגנבו ממנו פריטים שונים בשווי מאות אלפי יורו.

הפריצה הראשונה הייתה בפברואר 2020, בשעה שריימס שיחקה נגד שטרסבורג בחוץ. הפורצים היו בטוחים שראיקוביץ' ומשפחתו לא יהיו בבית, גילו שבאופן יוצא דופן הסרבי נותר מחוץ לסגל ואשתו הצליחה להבריח אותם בצרחות - לא לפני שבדרך החוצה עם יצאו עם שלל רב. שתי הפריצות האחרונות קרו בחודשיים האחרונים ובמהלכן ראיקוביץ' ומשפחתו לא היו בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully