וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו: "מכבי תל אביב קצת המעיטה בערכנו. זה החדיר בנו מוטיבציה"

לפני חצי הגמר נגד ברצלונה, מאמן ריאל חשף: "דיברנו בחדר ההלבשה על העובדה שמכבי 'בחרה' לפגוש אותנו. אף פעם אסור לזלזל בנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.5/ספורט1

ריאל מדריד אמנם תעלה מחר (חמישי, 22:00) לחצי גמר הפיינל פור נגד ברצלונה כאנדרדוג, אבל פאבלו לאסו ושחקניו כבר התמחו בעבר בלבוא קטנים ולצאת גדולים. אחרי הכל, גם ברבע הגמר היה מי שהימר על מכבי תל אביב ולא עליהם - למרות שהסדרה הסתיימה בסוויפ מהדהד.

גם המאמן פאבלו לאסו מודה שהוא ושחקניו משתמשים בזלזול בהם בתור דלק. זה גם מה שעשו לפני ובמהלך הסדרה נגד מכבי תל אביב. כזכור, הצהובים הגיעו למשחק הנעילה של העונה הסדירה ביורוליג עם אפשרות "בחירה": ניצחון ביתי על פנרבחצ'ה קבע מפגש עם ריאל מדריד, והפסד היה מסדר דייט עם מילאנו. כידוע, הצהובים ניצחו והאמינו שהם מסוגלים להפתיע את ריאל, אבל התבדו.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. דני מרון
עדיין מזלזלים בו? פאבלו לאסו/דני מרון

"דיברנו על זה בחדר ההלבשה. מכבי תל אביב חשבה שעדיף לה לפגוש אותנו, אולי הם קצת זלזלו כי אמרו שאנחנו במשבר", אמר לאסו אתמול. "כל העולם חשב שנודח, אבל אסור לזלזל בריאל מדריד אף פעם - אנחנו תמיד משחקים חזק, תמיד נלחמים, תמיד נותנים הכל. היה לנו ברור מאוד שאנחנו נעלה לפיינל פור. לא כדאי להספיד אותנו כל כך מהר, אנחנו לא מתים בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully