וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו יגיע לישראל לאירועי צפייה של גמר ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 9:34

כוכב העבר ינחת ליומיים בישראל במסגרת הפרויקט המסורתי של "היינקן", וייקח חלק בצפייה משותפת על מסך ענקי בגמר הצ'מפיונס. צפו בדבריו לקראת הגעתו

היינקן תארח את אגדת הכדורגל סמואל אטו בישראל/יח"צ

סמואל אטו בדרך לישראל. הגעתו לארץ היא חלק ממסורת "היינקן" לחגיגת ליגת האלופות עם אגדות כדורגל מכל הזמנים, ואחרי שהנחיתה השנה את מרקו מטראצי ומייקל אואן, ינחת בישראל בסוף החודש גם כוכב הכדורגל הקמרוני. אטו יגיע לאירוע צפייה חד-פעמי על מסך ענקי עם אוהדים ישראלים.

מותג הבירה הבינלאומי היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות, חוגג את שלבי ההכרעה של טורניר הכדורגל היוקרתי - וחלוץ העבר של נבחרת קמרון, ברצלונה ואינטר ינחת בישראל ב-27.5.22 לביקור חטף בן 48 שעות בלבד, במהלכן ייקח חלק בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" ואף ישתתף באירוע צפייה חגיגי בגמר ליגת האלופות.

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות, בטמפו: "גמר ליגת האלופות השנה מבטיח לנו מפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות הגדולות באירופה והאהודות בישראל. המפגש בין ליברפול וריאל מדריד הן התפאורה המושלמת לאירוח אגדת כדורגל בסדר גודל כמו סמואל אטו. זה לא פשוט להפתיע ולחדש כל מפגש מחדש והפעם מעבר למפגש עם כוכב ענק מצפה לאוהדים אשר זכו במסגרת הפעילות חווית צפייה ענקית. מחכים לעוד אירוע בלתי נשכח המשמר מסורת של שנים בה היינקן מגשימה חלום לאוהדים לפגוש אגדות כדורגל של פעם בדור, פה אצלנו במגרש הביתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully