וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים אימצה גישה חדשה: "באנו עם מנטליות שונה לגמרי"

18.5.2022 / 7:29

האדומים השכיחו את המעידה מול גלבוע עם ניצחון מוחץ במשחק 2: "עכשיו נגן על הבית". הלפרין ניצל את הגארבג' טיים למנוחה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה אמש (שלישי) את ניצחונה הגדול ביותר בתולדות המועדון בשלב הפלייאוף של ליגת העל, לאחר שהביסה את גלבוע/גליל 61:96 בגן נר. הקבוצה של יותם הלפרין חזרה ל-1:1 בסדרת רבע הגמר, ותקווה לשוב ליתרון במשחק השלישי שייערך ביום שישי בארנה.

ירושלים פתחה את המשחק בצורה נהדרת, ברחה לגלבוע החסרה וההמומה ליתרון של 20 נקודות אחרי רבע אחד, ולמרות רבע שני שבו יחסי הכוחות היו שקולים יותר, לא היה ספק מי הקבוצה היחידה שבאה לשחק בגן נר.

במחצית השנייה הפער כבר חצה את רף 40 הנקודות, כשהלפרין מנצל את הגארבג' טיים כדי לתת דקות מנוחה רבות לשחקניו. אף אחד משחקני החמישייה לא שיחק יותר מ-22 דקות, ומנגד שחקני סוף הרוטציה עלו וקיבלו דקות. אדם אריאל הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 14 נקודות, כשג'יילן אדאמס הצטיין עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-19 דקות.

איתי שגב ושחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
לא נתנו לזה לחמוק הפעם. שחקני ירושלים/מאור אלקסלסי

"המשחק הקודם היה מאכזב מאוד עבורנו", סיפר הסנטר ג'ון אגבונו שקלע 13 נקודות, "ידענו שזו סדרה ארוכה, באנו אגרסיביים יותר ועם מנטליות שונה למשחק השני. אנחנו רוצים להגן על המגרש הביתי שלנו, זה חשוב. לא עשינו את זה במשחק הראשון, הבנו את זה כקבוצה, לא נרצה שזה יקרה שוב. היינו צריכים לעשות התאמות, הרמנו את האינטנסיביות שלנו, זה היה מאמץ קבוצתי כללי, הלכנו לפי תוכנית המשחק של הצוות המקצועי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully