וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו עלול לאבד את מקומו בהרכב פיינורד בגמר הקונפרנס ליג

יפספס את משחק חייו? הישראלי בכוננות לפני רומא אחרי שביילו חזר לאימונים. המאמן סלוט נזכר בדרך לגמר: "מכבי חיפה יריבה קשה"

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

בעוד שבוע בדיוק אמור אופיר מרציאנו להפוך לישראלי השני בלבד בכל הזמנים שמשחק בגמר אירופי, אבל כעת נראה שעלול להיות שינוי בתוכניות. בימים האחרונים חזר לאימונים ג'סטיין ביילו, השוער הבכיר של פיינורד, אחרי היעדרות ארוכה ונראה שבקבוצה יבחנו אותו עד ליום רביעי הבא, בתקווה שיוכל לקחת חלק במשחק.

ביילו ימריא עם פיינורד היום למחנה אימונים מקוצר בפורטוגל, שאמור להכין את הקבוצה לגמר הקונפרנס ליג בו תפגוש את רומא וז'וזה מוריניו. בשלב זה, ביילו עדיין מתאמן ביחידות ולכן המאמן ארנה סלוט מעריך שהסיכויים שיוכל לשחק בגמר לא גבוהים. "בשלב ראשון הוא צריך להתאמן יחד עם כל הקבוצה. אם הכל יתקדם כמתוכנן, נצטרך לבחור בינו לבין אופיר מרציאנו, אבל יש עוד הרבה צעדים בדרך לפני שנוכל להגיע למצב כזה", אמר המאמן.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד. BSR Agency, GettyImages
ישחק בגמר או לא? מרציאנו/GettyImages, BSR Agency

אמש נזכר סלוט בדרך של פיינורד לגמר, כולל היכולת הפושרת שהציגה הקבוצה בשלב הבתים - כולל בצמד המשחקים נגד מכבי חיפה. כזכור, אלופת ישראל הפסידה 2:1 לפיינורד בהולנד וסחטה ממנה 0:0 ביתי. "שיחקנו נגד יריבות חזקות בשלב הבתים, והיום כולם מבינים את זה. סלביה פראג היא אלופת צ'כיה, מכבי חיפה אלופת ישראל, ואוניון ברלין הגיעה למקום החמישי בבונדסליגה. כולן היו יריבות חזקות שצריך לקחת ברצינות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully