וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין צינן את ההתלהבות: "הדבר היחיד שעשינו - החזרת הביתיות"

17.5.2022 / 23:13

מאמן הפועל ירושלים לא הסתנוור מהניצחון המוחץ על גלבוע/גליל במשחק השני בסדרה: "צריך לדעת להגיע ככה לכל משחק". קפלן: "זה לא סוד שהסיכויים לא לטובתנו מלכתחילה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

אחרי המעידה המפתיעה במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר, הפועל ירושלים החזירה לעצמה את יתרון הביתיות הערב (שלישי) כשהביסה ללא תנאי 61:96 את הפועל גלבוע/גליל בגן נר. חמישה שחקנים באדום קלעו בספרות כפולות, בראשם אדם אריאל עם 14 נקודות, והקבוצה של יותם הלפרין הפכה את ההתמודדות לחד צדדית כבר מדקות הפתיחה - כל הדרך ל-1:1 בסדרה.

הלפרין צינן את ההתלהבות בסיום: "די ברור שהגענו כמו שצריך למשחק, מהשנייה הראשונה. הרבע הראשון היה מאוד דומיננטי ונתן לנו פוש להמשיך, אבל הדבר היחידי שעשינו זה להחזיר את יתרון הביתיות. עכשיו הולכים לסדרה של הטוב משלושה. לא עשינו הרבה דברים שונים, ספורטאים שרוצים להיות ברמות הגבוהות יודעים לבוא ככה כל יום מבחינה מנטלית. אני כמאמן, והתפקיד שלנו כקבוצה, זה לדעת להגיע כמו שהגענו היום לכל יום. הייתה נפילה בחמישי שעבר מכל הבחינות, היום החזרנו לעצמנו קצת את הביטחון. פה זה נגמר וביום שישי יהיה משחק חדש לחלוטין".

שחקני הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
הגיעו כמו שצריך. שחקני הפועל ירושלים/מאור אלקסלסי

המאמן המשיך: "אני לא יודע מי באה כפייבוריטית היום, סיימנו את העונה במקום הראשון כדי להשיג יתרון ביתיות. הייתה לנו פאשלה ביום חמישי שעבר, כולנו לקחנו אחריות והחזרנו את זה היום. היינו שם לכל אורך המשחק. לסדרות של הטוב מחמישה יש הרבה אופי, פתאום לקבוצה אחת יש יותר ביטחון והשנייה יותר למטה, ופתאום זה מתהפך. זה היופי. אנחנו צריכים לדאוג להגיע באותה גישה ליום שישי הקרוב, אין הרבה זמן לנוח".

לגבי רטין אובסוהאן, הלפרין הוסיף: "אובסוהאן שחקן שמאוד קל לאמן, הוא פתוח להקשיב כל הזמן. מהיום הראשון. זו התכונה הכי חשובה לשחקן. הוא שם גם מבחינה הגנתית אפילו אם הוא לא קולע 25 נקודות, שזה מוסיף לנו המון. יש לנו ספסל רחב וקבוצה עמוקה, 'אובה' הוא חלק מאוד חשוב מזה".

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן לצד איתי שגב. מאור אלקסלסי
חלק חשוב בהפועל ירושלים. רטין אובסוהאן/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל גלבוע גליל גיא קפלן. מאור אלקסלסי
יצטרך להרים את שחקניו. גיא קפלן/מאור אלקסלסי

מאמן גלבוע/גליל גיא קפלן סיכם: "זה פלייאוף, כל משחק לגופו. זה היה דומה למשחק הראשון, רק הפוך. הם ניצחו בכל פעולות המאמץ בחצי הראשון, בצורה מאוד מרשימה, וזה כבר היה בור גדול מדי. אנחנו התעסקנו בלשמור על תכנית משחק מהמשחק הראשון ולעשות כמה התאמות, אתה אף פעם לא יודע מה עובר לשחקנים בראש, אבל לפי איך שהם הגיבו מאז המשחק הקודם עד הערב, זה היה נראה שהניצחון לא עלה להם לראש. צריך לתת גם קרדיט לירושלים, הם עשו פעולות כדי לנצח את המשחק הזה".

"עוד לפני שהסדרה התחילה הסיכויים לא היו לטובתנו. זה לא סוד. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לטשטש את הפערים ברמה ההגנתית, ההתקפית והמוראלית. כשנעשה את זה, אנחנו נהיה קרובים וכשלא - לא נהיה קרובים. ברור שירושלים פייבוריטית".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully