וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 מדליות למשלחת הישראלית באליפות אירופה ספיישל אולימפיקס

הספורטאים והספורטאיות ישובו ארצה אחרי הישגים רבים בתחרות במלטה: "מקווים שעד המשחקים האולימפיים המדינה תבין את מעמד הספיישל ותתייחס אליהם כמו אל כל ספורטאי בישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

משלחת ישראל בספיישל אולימפיקס תחזור ארצה לאחר הצלחות רבות באליפות אירופה. לאחר שלושה ימים של משחקים הגיעה התחרות במלטה לסיומה, כשלא פחות מ-25 מדינות לקחו חלק באירוע המרגש. המשלחת הישראלית מנתה 22 ספורטאים וספורטאיות והיא חוזרת ארצה עם לא פחות מ-18 מדליות.

עד לאחרונה, המשלחת הישראלית כלל לא ידעה אם תוכל לטוס, אך לאחר סיוע של מרכז הפועל וגיוס המונים, הגיע מספיק כסף כדי לאפשר זאת. אחרי ההצלחות באליפות אירופה, העיניים נשואות כעת למשחקים האולימפיים במינכן 2023. הספורטאים והספורטאיות ציינו לאורך כל התחרות כמה הם התרגשו לקחת חלק באליפות אירופה וכמה הם גאים לייצג את מדינת ישראל.

סיכום מדליות

טניס שולחן: פזית רובנס מדליית ארד, אופיר גלון מדליית ארד, חנן ופזית רובנס מדליית ארד יונייפייד.

כדורגל: מקום רביעי

אתלטיקה: עדי מדמון - זהב 400 מטר, זהב 100 מטר, כסף ברביעיית השליחים. עזרא אברהם - זהב הדיפת כדור ברזל, ארד 100 מטר, כסף ברביעיית השליחים. אורית מוסלי - ארד בקפיצה לרוחק, ארד 100 מטר, כסף ברביעיית השליחים. דין מלאכי - כסף בקפיצה לרוחק, רביעי ב-100 מטר, כסף ברביעיית השליחים.

שחייה: סיוון סגל מדליית כסף 25 מטר פרפר, אורן עוזיאלי מדליית כסף 100 מטר חתירה, נעה תירוש מדליית זהב 50 חתירה.

משלחת ישראל לאליפות אירופה ספיישל אולימפיקס. ., אתר רשמי
המשלחת הישראלית לאליפות אירופה ספיישל אולימפיקס/אתר רשמי, .

שרון בלנגה לוי, מנכ"לית "ספיישל אולימפיקס ישראל", אמרה: "הלב מתפוצץ מגאווה. כנגד כל הסיכויים וללא תקציב מדיני, יצאה המשלחת לייצג את ישראל אחרי גיוס המונים וקמפיינים אישיים, ובעזרת מרכז הפועל שהרימו את המשלחת וגרמו לה לקרות. אנחנו מקווים שעד אולימפיאדת ברלין משרד הספורט יבין את המהות והחשיבות של הספורטאים והספורטאיות שלנו. הם מפגינים יכולות מרשימות וכאלה שגורמות להערצה. אני מתרגשת וגאה, כיף גדול לשמוע על כאלה בשורות ממלטה. כל טורניר בינלאומי הם מפתיעים אותי מחדש עם כוח רצון שאין שני לו. אנחנו בטוחים שנחזור עם הרבה גאווה למדינה, והיעד הבא שלנו הוא המשחקים האולימפיים בברלין בקיץ 2023. אנו מקווים שעד המשחקים האולימפיים המדינה כבר תבין את מעמד ספיישל ותתייחס אליהם כמו אל כל ספורטאי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully