וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של וייסמן: יפספס את משחקי הנבחרת או הפלייאוף בספרד?

אם ויאדוליד לא תעלה אוטומטית, היא תשחק בפלייאוף שמתנגש עם תחילת קמפיין ליגת האומות. באיזו מסגרת ישחק החלוץ המצטיין?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

בריאל ויאדוליד קיימת דאגה רצינית מזימונו של שון וייסמן ושל כמה שחקנים נוספים למשחקי הנבחרות בתחילת יוני. הסיבה היא שכרגע ויאדוליד מדורגת במקום השלישי בליגת המשנה ואם היא תסיים שם, היא תמשיך לפלייאוף. ואם וייסמן יוזמן לסגל נבחרת ישראל לליגת האומות, הוא ייחסר לסגולים-לבנים.

ריאל ויאדוליד מדורגת כרגע במקום השלישי, שתי נקודות מתחת למקום השני - כשבקופה שש נקודות. וייסמן וחבריו מקווים לחלוף על פני אייבר ולסיים את העונה המתישה אחרי 42 מחזורים, אבל יודעים שייתכן שיסתפקו במקום השלישי. במקרה כזה לא מן הנמנע שהם יבקשו שוייסמן ישוחרר מהמשימה הלאומית הקרובה וההסברים מיד.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
השחקן הכי חשוב של ויאדוליד בחלק הקדמי. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

חצאי גמר הפלייאוף יתקיימו בתאריכים 1-5 ביוני בשיטת בית-חוץ ושם השלישית בטבלה תשחק נגד השישית והרביעית תפגוש את החמישית. המנצחות יעלו לגמר שבניגוד לאנגליה, גם כן ישוחק במתכונת של בית חוץ. התאריכים של משחקי הגמר הם ה-11 וה-19 ביוני.

נבחרת ישראל תקיים בין ה-2 ל-13 ביוני שלושה משחקים בליגת האומות, שניים נגד איסלנד ואחד מול אלבניה. קיימת גם אפשרות שהיא תארח את ארגנטינה למשחק רעים ב-6 ביוני. וייסמן נחשב לקלף בטוח בסגל של אלון חזן, בטח לאור העובדה שערן זהבי ייעדר.

אם וייסמן יוזמן לנבחרת ישראל ו-ויאדוליד לא תצליח להעפיל אוטומטית לליגה הבכירה, מלך השערים לא יוכל לסייע לקבוצתו במשחקים החשובים ביותר שלה העונה. וייסמן כבש העונה 17 שערי ליגה בליגת המשנה בספרד.

וייסמן כבר פספס העונה שלושה משחקים בגלל התנגשות עם משחקי הנבחרות ובוויאדוליד נשמעה ביקורת חריפה על כך שהליגה השנייה בספרד לא יוצאת לפגרה בזמן משחקי נבחרות - כמו מרבית הליגות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully