וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל מקדמת שיתוף פעולה עם ההתאחדות הטורקית

17.5.2022 / 14:34

יו"ר ההתאחדות אורן חסון ובכירים אחרים הציגו בפני הנציגות הטורקית את העשייה לטובת פיתוח הכדורגל בישראל: "התחממות היחסים בין המדינות מוצאת ביטוי ייחודי גם בתחום הכדורגל"

ראשי ההתאחדות הטורקית קיימו היום ישיבה בבית הנבחרות בשפיים עם ראשי ההתאחדות הישראלית במטרה לקדם שיתוף פעולה.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות, המנכ"ל יוסי שרעבי, המשנה למנכ"ל רונן הרשקו, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יילה חוס, המשנה למנהל הטכני בוני גינצבורג וראש אגף הנבחרות גיא פורטניאגין הציגו בפני הנציגות הטורקית את העשייה לטובת פיתוח הכדורגל בישראל - הנשיא סרבט ירדימיצ'י (Servet Yardımcı) חבר הוועד המנהל באופ"א, המנכ"ל קאדיר קרדש (Kadir Kardaş), חבר הוועד המנהל האחראי על הנבחרות ושחקן העבר חמיט אלטינטופ וראש קשרי החוץ, בוגרה איימאגולרי (Buğra İmamoğulları). טרם הישיבה התקיים מפגש קצר בין יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, לחמיט אלטינטופ בו חלקו השניים חוויות מהקריירה הבינ"ל של שניהם ברמות הגבוהות ביותר.

ראשי ההתאחדות לכדורגל עם ראשי ההתאחדות הטורקית. יחצ,
נקווה שהתחממות היחסים תקרב לבבות גם בכדורגל. ראשי ההתאחדות לכדורגל עם ראשי ההתאחדות הטורקית/יחצ

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הצגנו בפני ראשי ההתאחדות הטורקית את המיזמים שלנו בגילים הצעירים, את התוכניות המקצועיות ואת התחומים בהם יהיה נכון לשתי ההתאחדויות לשתף פעולה במסגרת חתימה על מזכר הבנות. שמחתי לשמוע את הפרגון הרב מצד ראשי ההתאחדות הטורקית על ההכנות שלנו לאירוח טורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17 שנפתח אתמול וכמובן על ההזמנה שלהם לקיום ביקור גומלין בקרוב באיסטנבול. התחממות היחסים בין המדינות מוצאת ביטוי ייחודי גם בתחום הכדורגל, כפי שהיה בשנים האחרונות עם איחוד האמירויות, אתיופיה ומרוקו ונמשיך להעמיק קשרים קיימים ולמסד חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully