וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן אנגלי בן 17 יצא מהארון: "שנאתי לחיות בשקר"

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 20:09

ג'ייק דניאלס, שעלה העונה לבוגרים של בלקפול מהצ'מפיונשיפ, פרסם מכתב: "זה צעד לעבר הלא נודע מבחינתי, קיבלתי תמיכה"

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

אירוע נדיר: כדורגלן אנגלי יצא מהארון והודיע שהוא הומו-סקסואל. שחקן בלקפול מהצ'מפיונשיפ ג'ייק דניאלס הודיע דרך האתר הרשמי של המועדון על העניין ופרסם מכתב.

"העונה האחרונה הייתה נהדרת מבחינתי במגרש", כתב החלוץ בן ה-17, שרשם הופעה אחת בבוגרים העונה, "רשמתי את הופעת הבכורה שלי בבוגרים, כבשתי 30 שערים בקבוצת הנוער, חתמתי על החוזה המקצועני הראשון שלי וזכיתי להצלחה עם חבריי. אבל מחוץ למגרש החבאתי את הזהות האמיתית שלי ואת מי שאני באמת. ידעתי כל חיי שאני הומו ואני מרגיש שאני עכשיו מוכן לצאת ולהראות את זה לעולם".

ג'ייק דניאלס שחקן בלקפול. רויטרס
הודעה דרמטית. דניאלס/רויטרס

"זה צעד לעבר הבלתי נודע מבחינתי כאחד הכדורגלנים הראשונים במדינה שחושף שהוא הומו-סקסואל", המשיך דניאלס, "קיבלתי השראה מג'וש קבאלו, מאט מורטון וספורטאים כמו טום דיילי, שהיו מלאי תעוזה ונחישות כדי להוביל שינוי. זכיתי לתמיכה ועצות מהמשפחה, מהמועדון ומהסוכן שלי. גם החברים שלי בקבוצת הנוער בבלקפול חיבקו אותי אחרי שבישרתי להם את זה ותמכו בי כדי שאוכל לצאת לפומבי.

"שנאתי לשקר כל חיי ולהרגיש שאני צריך להתאים למשהו שאני לא. אני רוצה להוות מודל. יש אנשים שמרגישים לא נעים לחשוף את הזהות המינית שלהם. אני רוצה להגיד להם שלא ישתנו. תהיו עצמכם, תהיו מאושרים, זה מה שמשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully