וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוקה ניצחון מחצי הגמר: בני הרצליה ניצחה 89:93 את הפועל חיפה

מחזיקת הגביע עלתה ל-0:2 בסדרה בזכות ניצחון חוץ בתום הארכה, בה הצטיין כריס באב שסיים עם 24 נקודות. 22 ו-8 אסיסטים של ורגאס לא הספיקו

בני הרצליה רחוקה ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף. מחזיקת הגביע יצאה עם ידה על העליונה ממשחק חוץ צמוד נגד הפועל חיפה הערב (שני), וגברה עליה בתום הארכה בדרך ל-0:2 בסדרה. קבוצתו של אלעד חסין נחלה הפסד ביתי רביעי רצוף, ותזדקק למהפך דרמטי כדי להימנע מהדחה וסיום העונה.

בניגוד לתבוסה שספגה במשחק הראשון, הפעם הפועל חיפה כפתה משחק צמוד שבו כל אחת מהקבוצות מנעה מהשנייה לברוח. צ'ינאנו אונואקו פתח טוב אחרי תצוגה חלשה ביום חמישי האחרון, אולם בהמשך הסנטר הסתבך בבעיית עבירות עד שביצע את החמישית בסופו של דבר. אלא שלבני הרצליה יש כוכב אחר העונה לשם כריס באב, ואחרי הופעה פושרת במשחק הראשון בסדרה, הגארד התעלה במאני טיים כדי להוביל את הכחולים לניצחון. גרגורי ורגאס להט במחצית השנייה והעניק לחיפאים יתרון של שש נקודות, אבל האורחת כפתה הארכה ובה באב היה זה שהביא אותה אל היעד.

ספנסר וייס, הפועל חיפה שומר על כריס באב, בני הרצליה. לילך וייס רוזנברג
שוב הוביל את הרצליה. באב מול וייס/לילך וייס רוזנברג

קלעו להפועל חיפה: גרגורי ורגאס 22 נקודות (5 מ-11 לשלוש) ו-8 אסיסטים, ג'יימס אניס 18, קאדים אלן 13, ג'יימס דיקי 11, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, ספנסר וייס 9, איגור נסטרנקו 8, עמית שמחון 3, אופק אביטל 3, וויל ריימן 2.

קלעו לבני הרצליה: כריס באב 25 נקודות (5 מ-11 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, מוריס קמפ 20 ו-8 ריבאונדים, אנדי ואן וליט 14 ו-7 ריבאונדים, צ'ינאנו אונואקו 10 ו-5 ריבאונדים, סנדי כהן 9, די ג'יי קופר 8 ו-8 אסיסטים, יאיר קרביץ 7. שון דאוסון (07:03 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון עם יו"ר המועדון יובל רוסמן. לילך וייס רוזנברג
עמית שמחון הגיע ל-3,000 נקודות בקריירה בליגת העל/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

אלן, דיקי ואניס העלו את הפועל חיפה ל-0:6, ואן וליט קיזז את ההפרש בחצי ואלן ביצע עבירה שלישית בפחות משלוש דקות. אונואקו השווה בשלשה ואז השלים מקו העונשין מהפך וריצת 0:8. באב הוסיף נקודה ואז ירה שלשה - 6:12 ופסק זמן חיפאי. ורגאס חזר עם אסיסט לנסטרנקו, ואחרי שקרביץ קלע זריקת עונשין בצד השני, הרכז הרים את דיקי לאליי אופ יפה, קרביץ הגיב בסל אבל ורגאס חדר כל הדרך לשתי נקודות וקבע 15:12 - שזו גם הייתה תוצאת סיום הרבע.

שחקן בני הרצליה אנדי ואן וליט עם כריס באב. לילך וייס רוזנברג
בני הרצליה הובילה ברוב המחצית הראשונה, אך ירדה בפיגור להפסקה. ואן וליט ובאב/לילך וייס רוזנברג

רבע 2:

קליעות עונשין של אניס צימקו למינוס נקודה, קופר הגיב במהלך של סל ועבירה, אבל וייס מחצי מרחק ושמחון מחוץ לקשת הפכו ל-18:19 ושלחו את אהרוני לבקש פסק זמן. קמפ החזיר היתרון להרצליה מהקו, ריימן ענה לו בסל ואונואקו קבע שוויון 21:21 אחרי שהחטיא זריקת עונשין אחת משתיים. גם סנדי כהן עשה זאת, אבל אז ירה שלשה וקמפ תיקן החטאה כדי להעלות את ההפרש לשש. שלשה של אלן נענתה בסל של קמפ, שמחון חטף וסידר נקודות קלות לווייס, אלן הוריד ל-29:28. באב ונסטרנקו החליפו סלים, האחרון השיב לנקודות של ואן וליט עם שתיים משלו, ואז אלן קלע על הבאזר כדי להעניק יתרון 33:34 להפועל חיפה בהפסקה.

גרגורי ורגאס, הפועל חיפה שומר על די ג'יי קופר, בני הרצליה. לילך וייס רוזנברג
קרב צמוד ברוממה. ורגאס שומר על קופר/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

אונואקו התחיל עם חדירה מוצלחת, ואחרי דאנק של דיקי בצד השני, הסנטר מסר אסיסט לשלשה של ואן וליט, לפני שהבלגי הוסיף עוד שתיים וקבע 36:40. אונואקו ביצע שתי עבירות מהירות והגיע לארבע בסך הכל, אניס ואלן דייקו מהקו ועשו שוויון. נקודה של קרביץ ושלשה של באב העלו את הרצליה שוב לפלוס ארבע, נסטרנקו ואלן איזנו ל-44:44. קמפ פצח ברצף של שש נקודות אישיות, כשבתווך אניס דייק פעמיים מהקו, ואז סידר לואן ווליט סל שקבע את תוצאת סיום הרבע - 48:52.

סנדי כהן, בני הרצליה. לילך וייס רוזנברג
סנדי כהן מרחף לדאנק/לילך וייס רוזנברג

רבע 4:

חמש נקודות מהירות של וייס עשו מהפך, ואן וליט השיב את היתרון להרצליה תוך שביצע עבירת תוקף, באב חדר יפה והעלה ל-53:56. ורגאס קבר שלשה והשווה, לפני שהוסיף עוד ליי אפ והפך לטובת החיפאים. קרביץ שוב השאיר נקודה על הקו, ורגאס צלף עוד שלשה אבל קמפ וקרביץ החזירו את הכחולים לשוויון 61:61. אניס ירה גם הוא מרחוק, אונואקו צימק אך דיקי ענה במהלך של שלוש נקודות והדגיל לארבע הפרש. סנדי כהן קלע רק אחת מהקו, ורגאס עם עוד שלשה השווה את יתרון השיא של הפועל חיפה, אבל ריצת 0:7 עם חמש נקודות של באב ואליי אופ של קופר לכהן הפכה ל-70:71. ליי אפ של אניס נענה באחד של קופר, ורגאס תפר עוד שלשה אבל סנדי כהן עמד בלחץ מקו העונשין וקבע 75:75. אלן החטיא את הזריקה האחרונה והמשחק נגרר להארכה.

שחקני בני הרצליה קווינטון הוקר, צ'ינאנו אונואקו, יאיר קרביץ חוגגים. לילך וייס רוזנברג
התקרבו לחצי הגמר. שחקני בני הרצליה חוגגים/לילך וייס רוזנברג

הארכה:

קמפ ואניס קלעו כל אחד זריקת עונשין, קופר צלף לשלוש, דיקי תיקן החטאה וצימק אבל באב החזיר בשלשה משלו, שהעלתה ל-78:82 את בני הרצליה. אניס קיזז חצי מההפרש מהקו, קמפ קלע משם פעמיים בצד השני, ורגאס החטיא אחת בתורו ובאב קבר שלשה שהגדילה ל-81:87 כחול. קמפ ואניס החליפו סלים, באב קלע עוד שתיים מהקו, ורגאס צימק ל-91:86 עם שלשה. קמפ ובאב הוסיפו נקודה כל אחד בתורו, שלשה של אביטל לא שינתה דבר ובסיום - 89:93 לבני הרצליה שעלתה ל-0:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully