וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן נחוש: רן בן שמעון יישאר מאמן אשדוד, אלי לוי ימשיך בנוער

16.5.2022 / 12:38

האיש החזק במועדון מעיר הנמל לא מתכוון לשחרר את המאמן שמחזיק בחוזה לעוד שתי עונות וכבר החל לעבוד על חיזוק לעונה הבאה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0/ספורט1

ג'קי בן זקן לא מתכוון לשנות את תכניתו ורוצה לראות בעונה הבאה במ.ס. אשדוד את רן בן שמעון כמאמן הבוגרים ואת אלי לוי כמאמן קבוצת הנוער. האיש החזק והקובע במ.ס. אשדוד משוכנע שיש לו את שני המאמנים הטובים בארץ בכל אחת מהליגות בהן הם מאמנים, והוא גם מייעד ללוי להחליף בבוא הזמן את בן שמעון בבוגרים של מ.ס. אשדוד.

לבן שמעון יש חוזה לעוד שנתיים במ.ס. אשדוד ועל אף רעשי הרקע והדיבורים הקבועים על מעבר שלו להפועל באר שבע, אין בשלב הזה שום מגע בין בן זקן לאלונה ברקת באשר למעבר של המאמן דרומה ומבחינת בן זקן, בן שמעון יהיה מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה וגם בזו שאחריה. בן שמעון כבר יושב על תכניות לחיזוק הקבוצה אחרי שאשדוד סיימה את העונה בפלייאוף התחתון. באשדוד ילמדו את לקחי העונה ויתמקדו בחלק הקדמי ובעיקר בהבאת שני חלוצים, שהיו כל כך חסרים לקבוצה לאורך כל העונה.

ג'קי בן זקן. אודי ציטיאט
משוכנע שיש לו את המאמנים הטובים בארץ במחלקת הנוער ובבוגרים. בן זקן/אודי ציטיאט

באשר לאלי לוי, הוא יהיה האיש שיחליף את בן שמעון כשזה יעזוב ביום מן הימים את מ.ס. אשדוד ועד אז, גם הוא וגם כאמור בן זקן לגמרי נעולים על הישארותו כמאמן קבוצת הנוער. לוי שעשה כברת דרך עם קבוצת הנוער וטיפס איתה מהליגה השנייה, עשוי לזכות בשבת באליפות ליגת העל לנוער עם מ.ס. אשדוד. קבוצת הנוער של המועדון מובילה על פני זו של מכבי פתח תקוה בנקודה.

בעוד שאשדוד תשחק בחוץ מול הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה תשחק בחוץ מול הפועל רמת גן. באשדוד מאוד רוצים לזכות באליפות הנוער וכאמור גם אם זה יקרה, אין ללוי תכנית לעזוב לטובת עונה אחת בליגה הלאומית כמאמן ראשי. מבחינת מי שרק באחרונה קיבל את תעודת הפרו, המסלול שלו הוא באשדוד ומקבוצת הנוער יעלה בעתיד הרחוק או הקרוב לקבוצת הבוגרים אחרי שבן שמעון ימשיך הלאה.

בכל הנוגע לתכניות רכש ועזיבה, ידוע שקני סייף לא ימשיך באשדוד בעונה הבאה. לאשדוד יש אופציה על עטאא ג'אבר אבל מדובר באופציה יקרה מבחינת המועדון והיא לא תמומש בסכומים האלה. השאלה המרכזית נותרה עדיין חמודי כנעאן ואם בן זקן לא יקבל את הסכום שהוא רוצה עליו, הוא לא ימכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully