וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכננת חוזה חדש לאוסקר גלוך, התקררות בגזרת כנעאן

16.5.2022 / 7:04

הצהובים רוצים לקחת את הקשר כפרויקט מיוחד ולהשאיר אותו במועדון מעבר לשנתיים שנותרו לו בחוזה. מ.ס. אשדוד דורשת סכום גבוה על מחמוד כנעאן, מה שמרתיע את אנשי מכבי תל אביב

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

החודש הקסום שעבר על אוסקר גלוך מאז הופעת הבכורה שלו בהרכב הבוגרים של מכבי תל אביב במשחק מול מכבי חיפה ב-11 באפריל, הוביל את ראשי מכבי תל אביב להפנים שמדובר בפרויקט מיוחד של המועדון ושצריך לעשות מהלכים כדי להשאיר את השחקן בן ה-18 לעוד מספר שנים בקבוצה. לגלוך יש חוזה רק לעוד שתי עונות במכבי תל אביב, כך שתאורטית בגיל 20 הוא יוכל לעזוב את המועדון לקבוצה בחו"ל.

במכבי תל אביב מתכוונים להציע לגלוך חוזה חדש שיבטיח את הישארותו במועדון לעוד כמה שנים. מדובר בשחקן יוצא דופן מבחינת המועדון, שכן בניגוד לשחקנים רבים שהושאלו בשנים האחרונות לקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית, גלוך הוקפץ היישר אל הקבוצה הבוגרת בדיוק כשמלאו לו 18 בחודש שעבר ובעונה הבאה הוא ימשיך להיות פקטור מרכזי בקבוצה הראשונה. בחודש האחרון כבש גלוך שלושה שערים בבוגרים והוסיף שער בגמר גביע המדינה לנוער, שם עלה כמחליף כדי לסייע לחבריו. בשני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב החליט מלאדן קרסטאיץ' להעלות אותו רק מהספסל, אחרי שפתח איתו ברציפות בהרכב, ובדקות הספורות שהוא שיחק, הוא כבש שער בכל משחק וסייע למכבי תל אביב לנצח את מכבי נתניה ומכבי חיפה.

אבי ריקן עם אוסקר גלוך שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב רוצה להשאיר אותו. גלוך עם ריקן/מאור אלקסלסי

גלוך יוביל בקיץ את נבחרת הנוער של ישראל באליפות אירופה וקרוב לוודאי שייכנס לראש הרשימות במחשבים של הסקאוטים שיצפו בו. במכבי תל אביב, כאמור, מבינים מה יש להם ביד ולצד בניית הקבוצה לעונה הבאה והיערכות להשבת האליפות לקרית שלום, יפעלו כדי להשאיר את השחקן הצעיר שעשוי לחזור הערב להרכב של קרסטאיץ' מול הפועל באר שבע.

בתוך כך, ממשיכים במכבי תל אביב במהלכים שלהם לצירוף שחקנים ישראלים בכירים לקראת העונה הבאה ונודע כי המחיר הגבוה שמבקשת מ.ס. אשדוד על חמודי כנעאן מרתיע את אנשי הצהובים, שגם מודאגים מהפציעות שליוו את העונה החולפת של קשר מ.ס. אשדוד. בחלון ההעברות של ינואר, היו קרובות מכבי תל אביב ואשדוד לעסקה על כנעאן. מכבי תל אביב הייתה צריכה לשלם אז במזומן עבור השחקן ולהעביר זכויות על שחקן אחד או שניים לאשדוד. אלא שמאז, נרשמה קצת התקררות בגזרת כנעאן ומכבי תל אביב בשל הסכום שמבקש עליו ג'קי בן זקן וכאמור גם כיוון שהשחקן מיעט לשחק והיה פצוע בחלקים נרחבים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully