וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן התקרבה לאליפות, תאו הרננדז בעננים: "היה ערב מדהים"

שחקן הרוסונרי חגג לאחר ה-0:2 על אטאלנטה והתייחס לשער המדהים שכבש: "ידעתי שאלך כל הדרך". פיולי: "אסור לאבד ריכוז"

תקציר: מילאן - אטאלנטה 0:2/ספורט1

במילאן שמחו לאחר ה-0:2 על אטאלנטה אמש (ראשון) שקירב אותם צעד נוסף לעבר אליפות ראשונה מאז 2011. הקבוצה של סטפנו פיולי תלויה בעצמה ותגיע למשחק החוץ במחזור הנעילה של הליגה האיטלקית מול ססואולו כשהיא במקום הראשון, שתי נקודות מעל אינטר. רפאל לאאו כבש את הראשון למילאן (56) ותאו הרננדז הכפיל בשער נפלא, בפריצה סוחפת מקו מחצית המגרש תוך כדי שהוא עובר שלושה שחקנים של היריבה וכובש.

הרוסונרי קיוו לראות את היריבה העירונית מועדת במשחק המאוחר אתמול מול קליארי, אך זה לא קרה ומילאן תצטרך להשיג לפחות נקודה כדי להבטיח אליפות מספר 19 בתולדותיה.

תאו הרננדז, שחקן מילאן חוגג. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
"היה ערב מדהים". הרננדז/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

צפו בסיכום אירועי הספורט של היום

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, ה-15 במאי/ספורט1

מאמן מילאן סטפנו פיולי אמר בסיום: "קודם כל, אני רוצה להצדיע לאוהדים שלנו. זה היה משחק הבית האחרון שלנו העונה, והם דחפו אותנו קדימה עם התשוקה שלהם כל השנה. עכשיו יש לנו עוד מחזור ואסור שרמת הריכוז שלנו תרד". על המשחק עצמו: "אטאלנטה קבוצה חזקה מאוד והיא יצרה לנו הרבה בעיות, אבל הצלחנו לעצור אותם מבחינה הגנתית בצורה טובה מאוד".

תאו הרננדז אמר בסיום: "כל מה שאני עושה, אני עושה עבור הקבוצה. זה היה ערב מדהים של כל השחקנים. אני שמח מאוד מהתוצאה וגאה לשחק במילאן". הצרפתי התייחס לשער המדהים שכבש: "כשהתחלתי את המהלך ישעתי שאלך עד הסוף. זה היה שער נפלא, אבל העבודה הקשה של כל השחקנים והתמיכה מצד הקהל איפשרה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully