וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ הלילה "מכביה בירושלים" ייערך עוד חודשיים

המירוץ יתקיים ב-18 ביולי בבירה במסגרת המכביה וכחלק ממגוון רחב של אירועי ספורט שיהיו פתוחים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ תחת הכותרת "ישראל חוגגת ספורט"

מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים' יתקיים ב-18 ביולי בפעם הרביעית בהשתתפות אלפי רצות ורצים מכל רחבי הארץ והעולם . המירוץ יתקיים כחלק מאירועי המכביה שתיפתח בחודש יולי הקרוב במקביל למגוון רחב של אירועי ספורט שייערכו בכל רחבי הארץ כחלק מאירועי המכביה תחת הכותרת -'ישראל חוגגת ספורט'. מירוץ הלילה יחלוף על פני אתריה ונופיה המרהיבים של ירושלים, ביניהם: מוזיאון המדע, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, גן הוורדים, מנזר המצלבה, אצטדיון גבעת רם וילווה במיצגי תאורה, מוזיקה ואווירה מיוחדת ומרעננת.

ההרשמה למירוץ נמצאת בעיצומה וניתן להשתתף במקצה חצי המרתון (21 ק"מ) במקביל למקצים של ה-5 וה-10 ק"מ. כלל המשתפים ייהנו מערכת השתתפות, מדידה מקצועית והפנינג זינוק וסיום הכולל הפעלות אקטיביות ומסיבת סיום.

מירוץ הלילה מכביה בירושלים. מירוץ הלילה מכביה בירושלים, אתר רשמי
מירוץ הלילה מכביה בירושלים/אתר רשמי, מירוץ הלילה מכביה בירושלים

"אחד מיעדיה החשובים של עיריית ירושלים הוא קיום אירועים בינלאומיים בבירת ישראל ובכלל זה אירוח המכביה ה-21", אמר ראש העיר ירושלים, משה ליאון. "אנחנו נערכים לקראת המכביה. זו חגיגת ספורט ייחודית וחוייתית עם עשרות אירועיה המגוונים שיתקימו בעיר, כמו גם מירוץ הלילה, ואני מזמין את כולם לקחת חלק במירוץ הנפלא הזה".

"מדינת ישראל כולה וירושלים בפרט הולכות לחגוג ספורט בקיץ הקרוב", הוסיף רואי הסינג, מנכ"ל המכביה. "אני בטוח שהאווירה והאנרגיות המדהימות של המירוץ לצד הנופים הקסומים שלאורך המסלול ימשכו אלפים רבים של רצות ורצים ואנחנו מודים לעיריית ירושלים על שיתוף הפעולה המתמשך והמסורת המיוחדת שיצרנו".

להרשמה ולפרטים נוספים אודות המסלולים באתר המירוץ. המירוץ מנוהל על ידי אגף הספורט בעיריית ירושלים ומופק על ידי חברת כפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully