וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי ברומר: "רוצים להראות את האיכויות שלנו באליפות אירופה"

יממה לפני שהיורו עד גיל 17 ייצא לדרך, התייצבו מאמני הנבחרות של בתים א' ו-ב' למסיבת עיתונאים: "לא נתמקד בתוצאות, רוצים ליהנות מהרגע ולפתח שחקנים", הוסיף מאמן ישראל

גדי ברומר, מאמן נבחרת הנערים של ישראל במסיבת עיתונאים לפתיחת אליפות אירופה/צילום: יותם רונן. עריכה: ניר חן

אליפות אירופה לנערים יוצאת לדרך. מחר (שני) תישמע שריקת הפתיחה של הטורניר עד גיל 17, שלא נערך בשנתיים האחרונות בעקבות מגיפת הקורונה וכעת ייערך כמתוכנן ובו ישתתפו 16 נבחרות, ביניהן גם מארחת הטורניר ישראל.

יממה לפני שהאליפות יוצאת לדרך, נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית עם מאמני נבחרות בתים א' ו-ב', כולל גדי ברומר, מאמן נבחרת ישראל כמובן שסיפר על המטרות שלו ושל שחקניו באליפות: "קודם כל אני רוצה לברך את שלושת המאמנים שלצדי ולאחל לכולנו טורניר מוצלח. מצפה לנו אתגר גדול מאוד, אני יושב לצד מאמנים של נבחרות מהדרג הכי טוב באירופה. אנחנו גם לא נאבקנו כדי להגיע לאליפות וכמאמן זה פחות נוח, אבל נעשה את הטוב ביותר שאנחנו יכולים כדי להראות את היכולות שלנו - ואני חושב שיש לנו איכויות. ננסה להקשות על הנבחרות האחרות והכי חשוב הוא שנוכל לפתח את השחקנים, נקדם אותם ושבעתיד נראה אותם בנבחרת ישראל הבוגרת".

גדי ברומר ומאמני נבחרות הנוער של לוקסמבורג, איטליה וגרמניה לקראת אליפות אירופה בישראל. יותם רונן
ברומר ומאמני נבחרות לוקסמבורג, איטליה וגרמניה/יותם רונן

בתור המארחת, ישראל שובצה באופן אוטומטי לבית א', שם תפגוש את איטליה, גרמניה ולוקסמבורג. המשחק הראשון שלה הכחולים - לבנים נגד לוקסמבורג ייערך מחר בראשון לציון (שני, 20:00, ספורט2).
עוד ביום הראשון לטורניר, גרמניה ואיטליה תיפגשנה למשחק מסקרן בנס ציונה, שם יתקיים כעבור שלושה ימים המשחק של האזורי נגד ישראל. המשחק האחרון של ישראל בשלב הבתים ייערך ב-22.5 בלוד, נגד גרמניה.

כשנשאל ברומר מה הוא אמר לשחקנים, ענה: "קודם כל שעליהם להאמין בעצמם, להסתכל על האליפות הזו כאתגר ולא להתמקד בתוצאות, אלא בעבודה הקשה, באימונים ובעיקר ליהנות מהרגע".

לשאלה מהי מטרתה של נבחרת ישראל בתחרות, השיב ברומר: "זו תהיה הצלחה גדולה אם נעבור את שלב הבתים, אבל המטרה המרכזית שלנו היא להתחרות בנבחרות המצוינות שאיתנו בבית ואם נעשה זאת זה ייחשב להצלחה מבחינתנו

בבית ב' ישחקו צרפת, הולנד, בולגריה ופולין. אל בית ג' הוגרלו סרביה, ספרד, טורקיה ובלגיה. בבית ד' ישתתפו דנמרק, פורטוגל, סקוטלנד ושבדיה. המשחקים ייערכו באצטדיונים בנתניה, נס ציונה, לוד רמת גן וראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully