וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א דורשת שמכבי ת"א תגיע באוטובוס לדרבי, דיווח: ג'ונתן מוטלי מועמד

15.5.2022 / 12:00

האדומים הופתעו לגלות ששחקני הצהובים מתכוונים להגיע לדרייב אין ברכבים פרטיים, וחוששים מחיכוכים: "רוצים למנוע מקרים לא נעימים". פורוורד קובאן על הכוונת לעונה הבאה

תקציר ההפסד של אנאדולו אפס לקרשיאקה בפלייאוף הטורקי/ספורט1

הפועל תל אביב הופתעה לגלות הבוקר (ראשון) כי שחקני ואנשי מכבי תל אביב יגיעו הערב לדרבי התל אביבי במסגרת רבע גמר הפלייאוף ברכבים פרטיים ולא באוטובוס מסודר. בהפועל גילו את העובדה הזאת מאחר והצהובים סגרו שטח חניה בדרייב אין, ומאבטח שאמור לשמור על רכבי השחקנים בזמן המשחק, ולא מפנייה רשמית של הצהובים אליהם.

בהפועל חוששים מאוד מהצעד של מכבי, ופנו למנהלת הליגה בדרישה שהצהובים יגיעו למשחק באוטובוס בהתאם לתקנון המנהלת. האדומים חוששים כי הצעד הזה של הצהובים, יצור חיכוך נוסף ורוצים למנוע מקרים לא נעימים.

לוואלה! ספורט נודע כי על אף האירועים במשחק הדרבי הראשון בין הקבוצות, בהם הושלכו חפצים רבים מיציע אוהדי הפועל לעבר יציע אוהדי מכבי, לא נכתב כלום בדוח המשקיף דוד שולמן.

את הדרבי ישפטו הערב ספי שמש, ארז גוריון ואדר פאר. שניים משלושת השופטים ששפטו את הדרבי הקודם - עומר אסתרון ואלעד לייבוביץ', לא שובצו למחזור הפלייאוף הנוכחי.

ג'ונתן מוטלי. Michael Reaves, GettyImages
מעדיף לחזור ל-NBA. מוטלי/GettyImages, Michael Reaves

*בינתיים ברוסיה מדווחים שמכבי תל אביב היא אחת הקבוצות המעוניינות בג'ונתן מוטלי. על פי הדיווח, הפורוורד האמריקאי בן ה-27 שסיים עונה מוצלחת בקובאן מעדיף לחזור ל-NBA, שם העביר קדנציות קצרות במדי המאבריקס והקליפרס ב-2018, אך אם יישאר באירופה המועמדות לקלוט אותו הן ארמני מילאנו, וירטוס בולוניה, באסקוניה וכאמור גם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully