וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי בריצת 10,000 מטר לגשאו איילה בתחרות בלונדון

איילה הפך לישראלי הראשון שיורד מ-28 דקות ושבר את השיא שקבע בוקאיו מלדה לפני כשלושה שבועות. שיא ישראלי גם לאריאל אטיאס בקרב 10 במיזורי

גשאו איילה ממכבי תל אביב קבע הערב (שבת) שיא ישראלי חדש בריצת 10,000 מטר, כשסיים במקום הרביעי בתחרות בלונדון עם תוצאה של 27:49.88 דק'. כזכור, רק לפני שלושה שבועות בוקאיו מלדה מהפועל עמק חפר קבע שיא ישראלי שהחזיק שבע שנים, כשעצר את השעון על 28:00.76, והערב איילה שיפר שוב את השיא ב-11 שניות. למעשה, הוא הישראלי הראשון שיורד מ-28 דקות.

מוקדם יותר, אחיו של גשאו, יהודה דרבה איילה מאתלטי הסמטה קבע הערב שיא ישראלי חדש ב-5,000 מטר כשניצח את תחרות עד גיל 23 של British Milers' Club בברמינגהאם שבאנגליה, עם תוצאה של 13:46.57 דקות.

באותו מקצה, אטקה דמסיה, גם הוא מאתלטי הסמטה, קבע את הקריטריון לאליפות העולם לנוער כשסיים במקום ה-13 עם תוצאה של 14:12.66.

אריאל אטיאס. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
שיא חדש בקרב 10. אריאל אטיאס/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

בנוסף, שיא ישראלי חדש קבע גם לאריאל אטיאס בקרב 10. אטיאס סיים במקום הראשון בתחרות Missouri Valley Conference Championship עם תוצאה של 734,3 נקודות, ושיפר בכך ב-112 נקודות את שיאו הקודם שנקבע לפני פחות מחודש.

אטיאס סיכם לאחר התחרות: "תחושת החמצה קלה, לשפר שיא אישי כולל בקרב רב בלי לשפר אף שיא אישי באף אחד מהמקצועות זה מבאס, אבל אקח את השיא הישראלי בשתי ידיים ונתקדם קדימה. מודה לכולם על התמיכה והאהבה מישראל, מתגעגע ונתראה בקרוב!".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully