וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון זכה לכבוד ואהבה שרק בסקוטלנד יודעים להעניק: "נתגעגע אליו"

אחרי 9 עונות הקשר הישראלי סיים את דרכו בסלטיק עם ערב מרגש ומחוות יפות, הפרשנים והאוהדים הריעו והחמיאו: "מסוג השחקנים שאתה לא מרגיש, עד שהם עוזבים"

ניר ביטון נפרד מאוהדי סלטיק: "היה מסע מדהים!"/טוויטר, CelticFC

ניר ביטון זכה אתמול (שבת) לכבוד כמו שבסקוטלנד יודעים להעניק. הקשר הישראלי ערך אתמול את הופעתו האחרונה בסלטיק, ונפרד מהקבוצה אחרי תשע עונות מוצלחות שבמהלכן זכה בשמנה אליפויות, ארבעה גביעים ושמונה גביעי ליגה.

זה התחיל כאשר בדקה ה-6 אוהדי סלטיק קמו לסטנדינג אוביישן לביטון (מספר 6 על החולצה), ונמשך חמש דקות לסיום, כאשר הוא נכנס כמחליף והאצטדיון כולו נעמד על רגליו והריע לו.

"זה היה מדהים", אמר, "כשחתמתי פה ידעתי שהציפיות גבוהות, אבל אין לי מילים, ערב כל כך מרגש". ביטון וטום רוגיץ' (שחקן נוסף שעוזב) היו אלה שעלו למגרש עם גביע האליפות, והציגו אותו בפני האוהדים הנלהבים, שהריעו ממושכות.

עוד בוואלה!

ניר ביטון ערך הופעה אחרונה בסלטיק, שון וייסמן שוב ניצח

לכתבה המלאה

כריס סאטון, שחקן העבר, אמר לפני המשחק על ביטון: "הייתה לו תרומה חשובה מאוד לקבוצה, הוא היה שחקן חסר אנוכיות, והוא יחסר פה מאוד".

כמובן, חגיגות האליפות של המועדון בגלזגו משכו רבבות אוהדים, שהציפו את הרחובות וצבעו את העיר בירוק.

ברשתות החברתיות אוהדי סלטיק הנרגשים הציפו את ביטון במחמאות, ובין השאר נכתב עליו "הוא מסוג השחקנים האלה שאתם לא מרגיש אותם, עד שהם לא איתנו"... "תמיד נתן את המיטב, תמיד נחוש, תמיד שם את הקבוצה לפניו".

הישראלי התבקש לנקוב בזיכרון אחד מהתקופה הנהדרת סלטיק והשיב: "יש לי כל כך הרבה. לעולם לא אשכח את הופעת הבכורה, הזכייה בטרבל כמובן... וגם לסיים ככה, עם אליפות".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully