וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא בריא לבית"ר להתנהל בתקציב של הכנסות בלבד"

הצהובים-שחורים סיימו עונה עם 3:3 נגד קרית שמונה. אבוקסיס: "לא מוותרים על מועדון כזה. השחקנים עשו סוויצ' בראש"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 3:3/ספורט1

"אם אתה לא נותן את הרביעי והחמישי זה מסוכן בכדורגל. בדקות האחרונות היינו לא מרוכזים ולא חכמים. זה מאכזב כי היינו צריכים להגדיל את התוצאה, אבל טוב שזה קרה ביום כזה ולא בימים שבהם הנקודות היו יותר חשובות".

כך סיכם הערב (שבת) יוסי אבוקסיס את ה-3:3 של בית"ר ירושלים נגד עירוני קרית שמונה. הקבוצה מהבירה הוליכה 1:3 והחמיצה כמה הזדמנויות להגדיל את התוצאה, לפני שספגה פעמיים בתוספת הזמן הארוכה (12 דקות) שנבעה ברובה מבעיה בתאורה בפתיחת המחצית השנייה.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"טוב שזה קרה ביום כזה ולא בימים שבהם הנקודות היו יותר חשובות". אבוקסיס הערב/קובי אליהו

על השינוי של בית"ר ירושלים מאז שהוא הגיע, אמר המאמן: "כל המערכת עשתה שינוי. היה לי שקט מההנהלה והאנשים מסביב. השחקנים עשו סוויצ' בראש והפסיקו לדבר על הקיצוצים - הם יצאו גברים לכל אורך הסיפור הזה. היינו מרוכזים רק בהצלחה של בית"ר, אף אחד לא רצה שהיא תרד ליגה. שיחקנו כדורגל טוב שהקהל אהב, גם היום וגם בפלייאוף".

אבוקסיס נשאל על ההרגשה שלו מבחינה אישית ואמר: "כשאתה מאמן לאורך הרבה שנים, יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. הייתה שנה רעה מאוד כשחזרתי לבני יהודה, אבל השאלה היא איך אתה מרים את עצמך. ידעתי לעשות את זה והקבוצה עזרה לי. זה היה המקום הכי טוב בשבילי להגיע אליו".

על האפשרות שבית"ר תתנהל בעונה הבאה בתקציב שיתבסס רק על הכנסות: "קשה להאמין שבית"ר יכולה לעשות דבר כזה. זה מועדון ענק, עם מאות אלפי אוהדים, אני לא חושב שזה משהו בריא לבית"ר. מה לגביי? לא מוותרים מהר על מועדון כזה. אני תמיד חושב חיובי ומקווה להמשיך את התהליך שהתחלנו עם קבוצה חזקה".

עוד בוואלה!

הבלתי מנוצחים: בית"ר ירושלים וקרית שמונה נפרדו ב-3:3 במחזור הסיום

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בית"ר חגגה שלוש פעמים, אבל גם ספגה שלוש פעמים/קובי אליהו

הקשר תמיר עדי אמר: "הייתה עונה מטלטלת ועברנו בה הרבה דברים, רובם פחות טובים. אני שמח שהיה לנו פלייאוף תחתון טוב. הצלחנו לעשות את זה עם יוסי שהגיע והכניס רוח חדשה. אני שמח על זה. כל מה שהיה בפן האישי זה רק בונוס".

עדי הוסיף: "החיבור שלי במקור עם הקהל והאנשים זה משהו שהוציא ממני יותר. אני צריך את זה להמשך. הקהל הזה דוחף ואיתך בכל דקה. כשיגיעו תקופות יפות, אני בטוח שהקהל ידחוף אותנו יותר אפילו. אי הוודאות זה משהו קבוע כאן, עכשיו ננקה את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully