וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם ניצחה 0:1 את ברנלי ועלתה זמנית למקום הרביעי

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 21:24

התרנגולים חלפו על פני ארסנל בזכות פנדל של קיין (45+8) שסיבך את האורחת במאבקי ההישרדות. לידס עלתה על חשבונה מעל הקו האדום אחרי שער שוויון דרמטי, אברטון הפסידה והסתבכה

תקציר: טוטנהאם - ברנלי 0:1/ספורט1

המחזור ה-37 ולפני אחרון בפרמיירליג יצא לדרך היום (ראשון) וישנן לא מעט הדרכות על הפרק. במשחק הראשון, בין שתי הקבוצות שיש להן הרבה על מה לשחק, טוטנהאם גברה 0:1 על ברנלי ועלתה זמנית למקום הרביעי, בעוד האורחת הסתבכה במאבק נגד הירידה.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי קיין. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
טוטנהאם תסיים רביעית? קיין חוגג/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

טוטנהאם - ברנלי 0:1

שלושה ימים אחרי ה-0:3 בדרבי על ארסנל, התרנגולים השלימו את המהפך, חלפו על פני התותחנים בדרך אל המקום הרביעי, ויקוו ששחקניו של מיקל ארטטה ימעדו בשני נגד ניוקאסל. אנטוניו קונטה כבר היה בדרך למחצית מאופסת, אך נגיעת יד של אשלי בארנס הובילה לבדיקת VAR ושריקה לפנדל, אותו ניצל הארי קיין כדי להבקיע את שער הניצחון שמונה דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. ברנלי פספסה הזדמנות לצבור נקודה חשובה במאבקים נגד הירידה, ותקווה לנצל במשחקים שנותרו את המעידות של יריבותיה לתחתית.

עוד בוואלה!

דה בראונה נזכר מאוחר מדי? הדאגה של שחקני סיטי אחרי הרביעייה

לכתבה המלאה
שחקן לידס פסקל סטוריק. רויטרס
חילץ נקודה קריטית ללידס, שהעלתה אותה מעל הקו האדום. סטרויק/רויטרס

לידס יונייטד - ברייטון 1:1

לאחר שהשיגה שער זכות בודד בארבעת המחזורים האחרונים, מצאה את עצמה לידס לקראת עוד הפסד ועוד שבוע מתחת לקו האדום. דני וולבק העניק לאורחת יתרון במהלך המחצית הראשונה, כאשר הפסד היה משאיר את המארחת במקום ה-18 עם אותו מאזן נקודות כמו זה של ברנלי, זאת לאור יחס השערים הנוראי של לידס. לשמחת המקומיים פסקל סטרויק הצליח להשוות שתי דקות בתוך תוספת הזמן והציל נקודה חשוב מאוד עבור לידס, שהעלתה אותה מעל הקו האדום, זאת כאשר יש לה משחק חסר לעומת ברנלי.

אברטון נגד ברנטפורד. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
משחק רווי אירועים. אברטון נגד ברנטפורד/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

צפו ב-2:3 של ברנטפורד על אברטון

תקציר: אברטון - ברנטפורד 3:2/ספורט1

אברטון - ברנטפורד 3:2

אברטון הייתה יכולה להבטיח את ההישארות לעונה נוספת בפרמיירליג עם ניצחון, אך הסתבכה משמעותית לקראת מחזורי הסיום, בהם תפגוש את קריסטל פאלאס וארסנל. ההתחלה של המארת הייתה טובה עם שער של דומיניק קלברט לואין בדקה העשירית, אך כעבור שמונה דקות בלבד נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הכרטיס האדום שספג ג'ראד ברנת'ווייט. שיימוס קולמן, בשער עצמי בדקה ה-37, החזיר את האורחת למשחק, אך פנדל של רישארליסון שתי דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה קבע 1:2 לטופיז בהפסקה.

ברנטפורד הבטיחה מזמן את הישארות בליגה הבכירה, אך לא התכוונה לוותר על הנקודות ועלתה ליתרון באמצעות מהפך בזק משערים של יואן וויסה (62) וריקו הנרי (64). סלומון רונדון, שנכנס כמחליף אצל אברטון בדקה ה-84, השאיר את קבוצתו בתשעה שחקנים עם אדום ישיר והקבוצה של פרנק למפארד לא הצליחה לחלץ נקודה בדקות הסיום.

משחקים נוספים:

וולבס - נוריץ' 1:1
לוולבס: רייאן איי נורי (55), לנוריץ': טמו פוקי (37)

ווטפורד - לסטר סיטי 5:1
לווטפורד: ז'ואאו פדרו (6), ללסטר: ג'יימס מדיסון (18), ג'יימי ורדי (22, 70), הארווי בארנס (46 ו-86).

אסטון וילה - קריסטל פאלאס 1:1
לאסטון וילה: אולי ווטקינס (69), לקריסטל פאלאס: ג'פרי שלופ (81)

ביום שני תארח ניוקאסל את ארסנל וביום שלישי יסתיים המחזור ה-37 כאשר סאות'המפטון תארח את ליברפול. ביום חמישי ייערכו שני משחקי השלמה כאשר צ'לסי תארח את לסטר סיטי ואסטון וילה תארח את ברנלי. הליגה תסתיים ביום ראשון הבא (22 במאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully