וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות ו-7 אסיסטים לבלאט, אלבה עלתה ל-0:1 על באמברג של עמיאל

הדרבי הישראלי הראשון ברבע גמר הפלייאוף הסתיים בניצחון 12 ברציפות של אלבה במסגרת הליגה, 89:114. 5 נקודות ליובל זוסמן. טורקיה: קרשיאקה הפתיעה את אנאדולו והשוותה ל-1:1 את רבע הגמר

תקציר ההפסד של אנאדולו אפס לקרשיאקה בפלייאוף הטורקי/ספורט1

הדרבי ה"ישראלי" בסדרת רבע גמר הפלייאוף בבונדסליגה החל הערב (שישי) עם ניצחון מוחץ של אלבה ברלין של תמיר בלאט ויובל זוסמן על באמברג של אורן עמיאל. המשחק הראשון בסדרה של הטוב מחמישה, הסתיים ב-89:114 נינוח של אלבה, שרשמה ניצחון 12 ברציפות במסגרת המקומית.

העליונות של הקבוצה מברלין לא הוטלה לספק ולו לרגע אחד, והיא שייטה לניצחון קליל. תמיר בלאט היה הבולט מבין הישראלים של אלבה, וב-19 דקות הספיק לקלוע 8 נקודות (1 מ-5 מהשדה, 5 מ-5 מהעונשין) ולחלק 7 אסיסטים. יובל זוסמן שלהט בניצחון על באיירן מינכן במחזור הנעילה של העונה הסדירה, היה רגוע יותר הפעם וסיים עם 5 נקודות (2 מ-9 מהשדה, 0 מ-5 מהשלוש) ב-22 דקות.

שחקני אלבה ברלין יובל זוסמן, תמיר בלאט, מול שחקן באיירן מינכן אנדראס אובסט. Alexander Hassenstein, GettyImages
קלי קלות. זוסמן ובלאט בפעולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

אורן עמיאל, שחתם רק השבוע על חוזה לשנתיים נוספות בבאמברג, ינסה להפתיע במשחק הבא בסדרה.

* בטורקיה, קרשיאקה השוותה ל-1:1 את סדרת רבע הגמר מול אנאדולו אפס, עם ניצחון 73:79 בבית. אחרי תבוסה ב-24 הפרש במשחק הראשון, הקבוצה מאיזמיר הפתיעה את אלופת אירופה לא מעט בזכות יכולת טובה של מיודענו מייקל רול (20 נקודות) ואלכס טיוס (12 נקודות ו-12 ריבאונדים). כריס סינגלטון בלט אצל המפסידה עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully