וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואשם בניסיון רצח ותקיפה מינית חמורה: תלונה חדשה נגד הכדורגלן המתעלל

סבסטיאן וייה, הכוכב הסורר של בוקה ג'וניורס, הצליח לחמוק מעונש בתיק ההתעללות בבת זוגו ב-2020. התלונה המזעזעת החדשה נגדו כבר לא תעבור בשתיקה: "ניסה להטביע ולאנוס צעירה שפגש באירוע עם שחקני הקבוצה"

בת זוגו של סבסטיאן וייה חושפת כיצד התעלל בה/מתוך אינסטגרם

הכדורגלן המתעלל חמק מעונש פעם אחת - אבל בארגנטינה מקווים שהפעם זה יסתיים מאחורי סורג ובריח. סבסטיאן וייה, אחד מכוכבי בוקה ג'וניורס, זכור כמי שהואשם בהתעללות מזעזעת בבת זוגו לשעבר דניאלה קורטס, במקרה שהתפרסם בשנת 2020. בזמנו, הקשר הקולומביאני הואשם על ידי קורטס שתקף אותה באלימות חמורה כשהייתה בהיריון, גרם לה לחבלות קשות והוביל למותו של העובר שנשא ברחם שלה.

הפרשה ההיא כמעט הובילה את בוקה ג'וניורס למכור את השחקן הסורר, אבל בסופו של דבר התיק נסגר מחוסר ראיות, ההד הציבורי והתקשורתי ירד והוא נשאר בקבוצה. תלונה חדשה שמתפרסמת היום (שישי) בארגנטינה אמורה לעשות צדק ולהביאו למאסר.

וייה מואשם בניסיון רצח, תקיפה מינית ותקיפה על רקע מגדרי, בעקבות מקרה שאירע ביוני 2021. לפי החשד, וייה הגיע יחד עם כמה חברים לקבוצה לברביקיו באחת משכונות היוקרה של בואנוס איירס, איתר בחורה צעירה שהייתה במקום לבדה, ותקף אותה באלימות.

שחקן בוקה ג'וניורס סבסטיאן וייה. Daniel Jayo, GettyImages
מפלצת. וייה/GettyImages, Daniel Jayo

הצעירה מסרה בעדותה במשטרה שוייה הכניס אותה בכוח לבריכה, ניסה להפשיט אותה וכשסירבה לכך, הטביע אותה וניסה לאנוס אותה. הצעירה הצליחה לחמוק ממנו בסופו של דבר, ואחרי כמה חודשים בהם הייתה שרויה בדיכאון וחרדות החליטה לאזור אומץ ולהתלונן נגדו במשטרה.

עורך הדין של הצעירה אמר לתקשורת הארגטינאית ש"מדובר בבחורה שכבר עברה התעללות מינית בעבר, ומרגישה שחוללה שוב. בעקבות האירוע המזעזע היא נאלצה להתאשפז, והפצעים הפיזיים והנפשיים שנגרמו לה משפיעים עליה עד היום. להבנתי, יש כאן בסיס מובהק להאשים את וייה בניסיון רצח והתעללות מינית".

מנגד, עורכי הדין של וייה טוענים שמדובר בתלונה כוזבת וקוראים לצעירה - שלדבריהם קיימה עם וייה יחסי מין בהסכמה מלאה - "להיות ישרה עם עצמה ולעצור את מסע ההכפשה" נגד השחקן. הם מאיימים לחשוף הוכחות מצולמות וכתובות שמפריכות את התלונה, אבל בינתיים המשטרה ממשיכה לאסוף ממצאים נגד וייה.

וייה, בן 25, משחק בבוקה ג'וניורס מאז 2018. לפני כן שיחק בטולימה הקולומביאנית. הוא אף רשם 4 הופעות במדי נבחרת קולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully