וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי: "מכבי תל אביב הייתה ברירת מחדל. מאז שעזבתי, אני מאושר"

אקס הצהובים משקיף על קבוצתו לשעבר מלמעלה ומתכונן לפיינל פור עם אולימפיאקוס. כעת הוא חושף: "הגעתי לישראל בלית ברירה"

תקציר גמר היורוקאפ - וירטוס בולוניה מנצחת את בורסהספור/ספורט1

בזמן שהראש של מכבי תל אביב כבר נמצא עמוק בתוך פלייאוף ליגת העל, טיילר דורסי מתכונן לפיינל פור היורוליג. אקס הצהובים, שהפך לאחד הסקוררים הבולטים של אולימפיאקוס במסעה חזרה לארבע הגדולות של אירופה, מקווה שקבוצתו תפתיע את האלופה המכהנת אנאדולו אפס בחצי הגמר ביום חמישי, וממרום מושבו - למקרה שתהיתם - הוא לא מתגעגע.

"כשעזבתי את ה-NBA וחתמתי במכבי תל אביב, זו הייתה ברירת מחדל. הכל קרה בדקה ה-90, ואני חושב שהסגלים של פנאתינייקוס ואולימפיאקוס כבר היו סגורים ולכן הן לא היו יכולות להחתים אותי", הוא חושף היום (שישי) בריאיון לתקשורת היוונית. "מכבי תל אביב הגיעה עם הצעה, וזה קרה בשלב מאוחר כשכבר לא היו לי כל כך הצעות אחרות. ייתכן שהייתי צריך להגיע ליוון לפני כן, אבל כשהסוכן שלי שאל את אולימפיאקוס או פנאתינייקוס אם הן מעוניינות בי, הן כבר לא רצו".

טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס. Sonia Canada, GettyImages
מצא את עצמו. דורסי/GettyImages, Sonia Canada

כשנשאל דורסי על ההבדלים בין היכולת שהוא מציג ביוון לבין היכולת שהציג בישראל, הוא הסביר: "כל עונה שונה מקודמתה. כמובן שצריך הרבה מזל, אבל הקבוצה שלנו מצליחה מאוד העונה. נמנענו מפציעות משמעותיות לאורך הדרך, והכל התחבר. אני לא משוכנע מה ההבדל, אבל יודע שכל עונה נראית אחרת, כל מאמן הוא אחר, ותמיד אתה צריך להתאים את עצמך. אני יודע דבר אחד - מאז שעברתי לאולימפיאקוס, אני מאושר".

דורסי שוקל לחזור ל-NBA בסוף העונה, אבל מודה: "אני מאושר באולימפיאקוס. זו השנה הטובה בקריירה שלי, וההחלטה להגיע לכאן הייתה פנטסטית. המאמן ברצוקאס נותן לי ביטחון ומאמין בי, נבנתה פה קבוצה נהדרת עם שחקנים שמשלימים זה את זה. קיבלתי את ההחלטה להצטרף ברגע הנכון, זה הגיע משום מקום, אבל אין ספק שזה השתלם לי. אני נמצא ברגע אידיאלי בחיים ובקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully