וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את גליל עליון בפתיחת רבע גמר הפלייאוף

הקבוצה של גיא גודס השתלטה על משחק מספר 1 עוד בפתיחה בדרך ל-68:97 מוחץ במשחק מספר 1. טיירוס מגי הוליך את קלעי המנצחת (18), רגלנד ניווט (5 אסיסטים) כאשר גם כריס ג'ונסון ורפי מנקו סיפקו משחק נהדר. אייק אירייבו היה היחיד שהגיע אצל האורחת

הפועל חולון פתחה היום (שישי) בצורה נהדרת את סדרת רבע גמר הפלייאוף כשהביסה את הפועל גליל עליון 68:97 ועלתה ל-0:1. הקבוצה של גיא גודס השתלטה עם המשחק כבר בפתיחה ובהובלת ג'ו רגלנד פתחה פער מהאורחים. אייק אירייבו החזיק את הקבוצה של ברק פלג בעניינים, אך ברבע השני גם כריס ג'ונסון ורפי מנקו העלו הילוך וחולון ברחה ליתרון דו ספרתי.

ברבע השלישי טיירוס מגי התפוצץ וכאן כבר גליל עליון הרימה ידיים. הער חצה את רף ה-20 הפרש וחולון סגרה עניין עוד לפני הרבע המכריע, שלמעשה היה גארבג' טיים אחד ארוך. כאמור, בצד השני אייק אירייבו היה היחיד שהגיע והיה היחיד אצל האורחת שקלע בספרות כפולות עד הרבע האחרון, בו שחקני שתי הקבוצות בעיקר שיפרו את נתוניהם האישיים. החבורה של ברק פלג תנסה להראות טוב יותר ולהשוות את הסדרה במשחק מספר 2.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי. אודי ציטיאט
חולון התפוצצה במשחק מספר 1. מגי מול לוי/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת ניסתה ללכת פנימה בפתיחה והצליחה במידה מסוימת, אך ג'ו רגלנד השתלט על העניינים מהר מאוד והריץ את חבריו לריצת 0:9 שגרמה לברק פלג להזעיק פסק זמן תוך פחות מחמש דקות. אייק אירייבו ביצע עבירה שנייה וירד לספסל והמארחת ניצלה זאת כדי להמשיך להגדיל את הפער. 14:23 להפועל חולון בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אייק אירייבו חזר והוליך את חבריו לריצת 0:8 שהורידה את הפער החולוני למינוס שלוש בלבד וגרמה לגיא גודס להוריד את שחקניו לפסק זמן. כריס ג'ונסון ורפי מנקו הצטרפו לרגלנד והמארחת חזרה לפתוח פער, שהלך וגדל עד שהגיע לדו ספרתי. בצד השני, גם נמרוד לוי ביצע עבירה שנייה, ובאותן דקות המומנטום היה לגמרי בצד של המקומיים. 29:43 לחולון במחצית.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. אודי ציטיאט
חולון ברחה בהנהגתו. רגלנד/אודי ציטיאט
שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. אודי ציטיאט
עוד הצגה שלו. ג'ונסון/אודי ציטיאט

רבע 3:

הפער החולוני המשיך לצמוח, כאשר רגלנד וג'ונסון מריצים את המארחת והיתרון המקומי חצה את רף 20 ההפרש. גליל הצליחה לקזז מעט את הפער, אך מלבד אירייבו אף שחקן באדום לא הצליח להתאים את עצמו לקצב של השחקנים של גודס. טיירוס מגי להט ברבע השלישי וטיפס לראש טבלת הקלעים של חולון בדרך ל-51:75 לקראת הרבע הרביעי.

רבע 4:

פרדריק בורדיון הצטרף לחגיגה המקומית והפער של חולון הגיע כבר ל-30 - 53:83. גיא פניני הגיע גם הוא לספרות כפולות, ושחקני חולון השתעשעו ברבע אחרון שכולו היה גארבג' טיים אחד ארוך. 68:97 להפועל חולון בסיום, ו-0:1 בסדרה.

שחקן הפועל גליל עליון גבי צ'צ'שווילי. אודי ציטיאט
גליל תקווה להראות טוב יותר במשחק מספר 2. צ'צ'שווילי/אודי ציטיאט

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: טיירוס מגי (6 מ-9 מהשדה) 18 נקודות, כריס ג'נסון 16, ג'ו רגלנד 15 ו-5 אסיסטים, רפי מנקו 13, גיא פניני 10, פרדריק בורדיון 9, מייקל קייזר 5 ו-8 ריבאונדים, ניב משגב 4, סטיב זאק 3, אופק פוגלמן ואיתן ינאי 2 כ"א.

קלעו לגליל: אייק אירייבו 19 נקודות, ברייס וושינגטוון 14,שאבון לואיס 11, נמרוד לוי 10, כרם משעור 8, אייזאה אייזנדורף, גבי צ'צ'שווילי (5 ריבאונדים) ודי. ג'יי. קנדי 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully