וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תעדיף עסקה משולבת על מוחמד כנעאן

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 9:18

בן זקן דורש סביב 4 מיליון יורו על השחקן, אך הקבוצה רוצה לנצל את העסקה כדי לצרף שחקן מאחת הגדולות שמעוניינות בו. גורם: "לא רוצים להישאר עם כסף, אבל בלי שחקנים ולרדת ליגה"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

אף שסיים עונה בינונית מרובה בפציעות, מוחמד כנעאן נותר אחד השחקנים הבולטים ברשימות של הקבוצות לעונה הבאה. במ.ס. אשדוד לא פוסלים הישארות של הקשר הצעיר לעונה נוספת, אבל ההתעניינות בו גוברת מיום ליום וההצעות קיימות.

באשדוד יעדיפו למכור את כנעאן ישירות לאירופה מאחר שהסכום שמבקש עליו ג'קי בן זקן הוא כ-4 מיליון יורו, אבל במועדון גם מבינים שייתכן שלא יהיו הצעות גבוהות מהיבשת ונערכים לאפשרות שימכרו אותו לקבוצה גדולה בארץ, כאשר מכבי תל אביב והפועל באר שבע חזק בתמונה.

שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן מול שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה. שלומי גבאי
אשדוד תנסה לקבל תמורתו כסף וגם שחקנים. מוחמד כנעאן/שלומי גבאי

כך או אחרת, באשדוד ייתנו עדיפות לעסקה משולבת כאן בארץ, שבמסגרתה הקבוצה תקבל סכום כסף נכבד ובנוסף שחקן אחד ואפילו שניים שיחזקו אותה בעונה הבאה. גורם באשדוד אמר הבוקר: "אנחנו לא רוצים להישאר עם כסף, אבל בלי שחקנים. זו לא חוכמה למכור ולרדת ליגה".

בכך רמז אותו גורם על מכבי פתח תקוה, שמכרה את מנור סולומון וליאל עבדה, וירדה לליגה הלאומית אחרי עונה קשה מאוד. כנעאן לא שיחק זמן רבה בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי, אבל אם יחזור לפעילות מלאה, קרוב לוודאי שיוחזר על ידי מאמן הנבחרת אלון חזן לסגל הלאומי. חזן, שאימון את השחקן בנבחרת האולימפית, מתכוון לתת לו תפקיד מרכזי גם בנבחרת הבוגרת.[

בתוך כך, באשדוד כבר עובדים על בניית הסגל לעונה הבאה ומתכוונים להשאיר בקבוצה את יעקב בריהון, שהשתפר מאוד בחלק השני של העונה. במועדון רוצים להשאיר גם את החלוץ גל קעטבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully