וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס הביסה את פיניקס וכפתה משחק 7, מיאמי בגמר המזרח

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 8:51

דונצ'יץ' (33) הוליך את המאבס ל-86:113 מול סגנית האלופה, בוקר ופול חיברו 13 איבודים. באטלר (33) סידר להיט 90:99 מול פילדלפיה המאוכזבת

שני משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף ה-NBA: מיאמי עלתה לגמר המזרח אחרי 90:99 בחוץעל פילדלפיה. דאלאס הביסה בביתה את פיניקס וכפתה משחק שביעי בסדרה המרתקת במערב.

לוקה דונצ'יץ' דאלאס. רויטרס
לקח את דאלאס למשחק שביעי מול פיניקס. לוקה דונצ'יץ'/רויטרס

דאלאס - פיניקס 86:113 (דאלאס השוותה ל-3:3 את הסדרה)

אחרי שהביסה ב-30 הפרש את דאלאס במשחק הקודם, פיניקס הנהדרת הגיעה לטקסס בתקווה לסיים את הסדרה ולהבטיח העפלה שנייה ברציפות לגמר המערב. אלא שלדאלאס היו תוכניות אחרות ובעיקר ללוקה דונצ'יץ'. הכוכב הסלובני הבלתי נלאה של המאבריקס היה בלתי ניתן לעצירה וסחף את קבוצתו למשחק שביעי שייערך ביום ראשון באריזונה עם 33 נקודות (11 מ-26 מהשדה), 11 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 4 חטיפות ורק איבוד אחד ב-35 דקות. פיניקס, שהייתה בפער הקבוצה הכי טובה בעונה הסדירה וכמעט שלא הפסידה, לא ידעה כיצד להתמודד עם הסלובני, כאשר בהתקפה היא סבלה מעוד ערב אנמי של כריס פול שלקח רק שבע זריקות, קלע 13 נקודות ורשם יותר איבודים (5) מאסיסטים (4).

דווין בוקר פיניקס לוקה דונצ'יץ' דאלאס. רויטרס
משחק רע מאוד שלו. בוקר מול דונצ'יץ'/רויטרס

הרבע הראשון עוד היה צמוד וגם השני התחיל עם שלשה של כריס פול שקבע שוויון 28. אלא שבמצב של 39:41 לדאלאס אחרי סל של אייטון, המאבס עשו ריצת 2:11 שהסתיימה עם שלשה של דונצ'יץ' ושתי שלשות רצופות של מקסי קלבר ורג'י בולוק בסיום הרבע העניקו לדאלס יתרון שיא של 43:60, ממנו פיניקס לא הייתה אפילו קרובה לחזור.

רג'י בולוק סייע לדונצ'יץ' בהתקפה עם 5 שלשות ו-19 נקודות, ג'יילן ברונסון הוסיף 18 וספנסר דינווידי עשה את שלו מהספסל עם 15 נקודות, כולן מחוץ לקשת (5 מ-7). דווין בוקר קלע 19 לפיניקס, אבל החטיא את כל ארבע הזריקות שלו מחוץ לקשת, רשם 8 איבודים והיה רע מאוד בהשוואה לשני המשחקים הקודמים בסדרה. דיאנדרה אייטון היה היחיד שהופיע עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל לבדו ממש לא היה יכול להושיע מול החבורה מדאלאס, שתנסה לחולל הפתעה גדולה ולהעפיל לגמר במשחק שייערך בערב ראשון, יהיה מרתק.

ג'ימי באטלר מיאמי חוגג. רויטרס
כמה רחוק הוא עוד ייקח את מיאמי? ג'ימי באטלר/רויטרס

פילדלפיה - מיאמי 99:90 (מיאמי ניצחה 2:4 בסדרה)

ברכות למיאמי, שהפכה לקבוצה הראשונה בפלייאוף הזה שמעפילה לגמר האזורי והיא עשתה זאת בסטייל עם ניצחון חוץ על פילי של אמביד והארדן, ששוב לא תפקד במאני טיים ובמשחקי הכרעה/הדחה. ההיט נישאו כל הפלייאוף הזה על ג'ימי באטלר, שגם הפעם היה ה-איש של המשחק עם 32 נקודות ונפנף "ביי ביי" לאוהדי פילדלפיה, שבתגובה שרקו בוז לקבוצה שלהם שנחנקה במאני טיים.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, אבל ההיט חנקו את הארדן במחצית השנייה וניצחו 15:25 את הרבע השלישי. מיאמי פתחה את הרבע האחרון ביתרון 11 וריצת 0:8 בפתיחת הרבע הרביעי סגרה עניין. מקס סטרוס הוסיף 20 נקודות למיאמי, שעולה לגמר המזרח בפעם השנייה בשלוש שנים.

ג'ואל אמביד פילדלפיה. רויטרס
חבול, פצוע ומאוכזב. אמביד/רויטרס

מנגד, ג'יימס הארדן שיחק 43 דקות אבל למרות זאת לא השכיל לקלוע אפילו נקודה אחת במחצית השנייה וסיים עם 11 נקודות, 9 אסיסטים ולקח רק 9 זריקות במשחק כולו. ג'ואל אמביד הפצוע והחבול קלע 20 נקודות באחוזים רעים (7 מ-24) ודני גרין נפצע כבר בתחילת המשחק. פילדלפיה, שבנתה הרבה מאוד על העונה הזו, מסיימת אותה עם מפח נפש מול קבוצה שעל הנייר לא אמורה להיות טובה ממנה. מיאמי מצידה תחכה כעת למנצחת בסדרה בין בוסטון למילווקי האלופה.

דווין בוקר פיניקס לוקה דונצ'יץ' דאלאס. רויטרס
מי יעלה לגמר? בוקר מול דונצ'יץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully