וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "מקווה להמשיך כך עם קארים בנזמה עד שהוא יפרוש"

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 7:16

הברזילאי חגג שלושער ראשון בריאל ב-0:6 על לבנטה, שירדה ליגה. אנצ'לוטי: "אני נמצא בתקופה מאושרת מאוד בקריירה"

ריאל מדריד חוגגת את אליפות ספרד ה-35 בתולדותיה/טוויטר, ריאל מדריד

אם מישהו חשב שריאל מדריד תחוס על לבנטה האומללה, שנלחמה על חייה, אז הבלאנקוס פירקו אותה עם 0:6 ושלחו אותה אל ליגת המשנה. קארים בנזמה השתווה לראול במקום השני בטבלת הכובשים של המועדון בכל הזמנים עם 323 כיבושים כשמצא את הרשת בדקה ה-19. פרלאן מנדי (13) ורודריגו (34) הוסיפו ו-ויניסיוס כבש את השלושער הראשון שלו (45, 68 אחרי בישול גדול של בנזמה ו-83).

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם ויניסיוס. רויטרס
רק רוצה שלא ייגמר לעולם. ויניסיוס עם בנזמה/רויטרס

ויניסיוס אמר אחרי המשחק: "אני מאושר מהשלושער הראשון שלי. קרלו אנצ'לוטי רצה להוציא אותי, אבל ביקשתי ממנו להישאר במגרש כדי לנסות לכבוש שלושער. אני מקווה להמשיך כך עם קארים עד שהוא יפרוש. אני מקווה שהוא יזכה בכדור הזהב כי הוא הכי ראוי לו. זה אושר גדול לכבוש את השלושער הראשון שלי, כאן בברנבאו, עם מדריד. אשמור על הכדור במקום מיוחד מאוד". הברזילאי התייחס לעובדה שהניצחון הזה שלח את לבנטה אל ליגת המשנה ואמר: "חבל שלבנטה ירדה, היא תמיד משחקת כדורגל טוב. אני מקווה שהיא תחזור מהר".

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר: "זה יום עצוב ללבנטה, אני רוצה לשלוח להם מסר של אהבה. הדרך הכי טובה לכבד את היריבה שלך זה לתת את הכול נגדה". מכאן עבר האיטלקי לדבר על גמר ליגת האלופות ואמר: "אנחנו חולמים לזכות בליגת האלופות. נשחק ב-4-3-3 מול ליברפול, זה יכול להשתנות ל-4-4-2, אין לנו שיטה מוגדרת. נגד סיטי התחלנו ב-4-3-3 אחרי חצי שעה שמתי את מודריץ' על רודרי וזה היה 4-1-4-1".

בנוסף סיפר האיטלקי: "אני בתקופה מאושרת מאוד בקריירה שלי ואני מקווה שהיא תימשך כמה שיותר זמן. יש לנו מטרה מורכבת, אבל אנחנו הולכים לתת הכול בגמר האלופות". אנצ'לוטי פרגן לפדריקו ואלוורדה ואמר: "הוא בועט את הכדור בצורה מיוחדת מאוד, הוא שחקן מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully