וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביטולינה: "אני מותשת נפשית, קשה לי", טרפישב: "היא כלום"

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 7:32

הטניסאית האוקראינית סיפרה כי לא שיחקה ממרץ בגלל מצבה הנפשי עקב המלחמה. יו"ר איגוד הטניס הרוסי תקף והעליב אותה

בווידאו: הגברת הראשונה ג’יל ביידן בביקור פתע באוקראינה/רויטרס

מצבה של אלינה סביטולינה לא טוב. הטניסאית האוקראינית בת ה-27, שדורגה בשיאה במקום השלישי בעולם והגיעה פעמיים לחצי גמר בטורנירי גרנד סלאם (ווימבלדון 2019 ואליפות ארצות הברית הפתוחה באותה שנה), לא שיחקה טניס מאז מרץ.

בריאיון סיפרה סביטולינה כי "אלה היו כמה חודשים קשים בשבילי, אני מתקשה להתמודד עם הכול וכמובן לעובדה שהמשפחה שלי באוקראינה יש השפעה גדולה. מבחינה נפשית עוברים עליי חודשים קשים מאוד, אני מתקשה להחזיק את הכול על הכתפיים שלי. בגלל זה החלטתי לקחת לעצמי זמן להתמודד עם הכול. בכל יום קורה משהו עם המשפחה שלי בבית. בימים האחרונים היו יריות ופיצוצים באודסה, העיר שלי. מבחינה נפשית אני מותשת, קשה לי מאוד. אני לא יכולה לדמיין בכלל את מה שעוברים האנשים באוקראינה, עם מה המשפחה שלי נאלצת להתמודד".

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. Aurelien Meunier, GettyImages
לא מצליחה להתמודד מבחינה נפשית. סביטולינה/GettyImages, Aurelien Meunier

סביטולינה המשיכה וסיפרה: "ברור שהשבוע הראשון של המלחמה היה הקשה בחיים שלי. הייתי כל כך מודאגת לגבי העם האוקראיני, לגבי המשפחה שלי, מה שיקרה. בכל דקה היה מידע חדש, אבל מצאתי דרך להתמודד עם זה פחות או יותר. כרגע אני לוקחת את הזמן שלי במהלך היום כדי להתנתק קצת מהטלפון לעשר דקות וזה עוזר לי כדי להתמודד עם המצב בצורה מוצלחת יותר".

נשיא איגוד הטניס הרוסי שמיל טרפישב, שנחשב למי שיש לו מהלכים בקרמלין ומיודד עם ולדימיר פוטין, הודה בריאיון לטניסאים שתמכו ברוסים על רקע השעייתם מווימבלדון. כשנשאל על מצבה של סביטולינה, הוא אמר ש"היא כלום" מבחינתו. בנוסף, סיפר האיש והפה הגדול שהוא מתכנן לקיים השנה את טורניר מוסקבה עם טניסאים רוסים ושחקנים ממדינות ידידותיות.

מי שקיבל את הדברים האלה בצורה קשה היה טניסאי העבר אלכסנדר דולגופולוב, שכתב בטוויטר: "אז חוץ מלהרוג, לאנוס ולענות את העם שלנו, הם ממשיכים להעליב אותנו כמה שאפשר. אבל בטח, אין בעיה לטניסאים שלהם להמשיך לשחק נגד אוקראינים כשהם חושבים את אותם הדברים. הטניס מפגר בהרבה מאחורי הכדורגל בזמנים הקשים האלה. יש התעללות נפשית בטניסאים האוקראינים והפרה של הפיירפליי וכך יהיה עד שנהיה משוכנעים שהטניסאים הרוסים מתנגדים לכל מה שמתרחש. אבל ה-ATP וה-WTA לא רואים שום הפליה נגד האוקראינים כאן, לא. הם מעדיפים לכסות את העיניים כאילו כלום לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully