וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חושף את ההצעות מבאיירן, בצ'לסי עסוקים בפוסט התקיף של לוקאקו

לפני גמר הגביע מול צ'לסי (שבת, 18:45, ספורט1), מאמן ליברפול טוען: "יכולתי לעבור כמה פעמים". הבלגי התרגז מהריאיון של סוכנו

תקציר ה-1:2 של ליברפול על אסטון וילה/ספורט1

אחד מרגעי השיא של העונה באנגליה יתקיים מחר (שבת), כאשר צ'לסי וליברפול ייפגשו לגמר הגביע האנגלי. מבחינת הבלוז זוהי הופעה שלישית ברציפות במעמד, ולאחר שני הפסדים בשנתיים האחרונות, רוצה הקבוצה של תומאס טוכל להניף את התואר בפעם התשיעית בתולדותיהם. המייטי רדס לעומת זאת, חוזרים לגמר לראשונה לאחר עשר שנים - אז גם פגשו את צ'לסי והפסידו 2:1.

לרשות יורגן קלופ צפוי לעמוד סגל מלא, כאשר בליברפול חולמים על האפשרות לזכות בארבעה תארים (אליפות, גביע וליגת האלופות, זאת לאחר שכבר זכו בגביע הליגה).

לפני המשחק, סיפר קלופ שקיבל בעבר הלא רחוק מספר הצעות מבאיירן מינכן. "יכולתי לעבור לשם כמה פעמים, אבל היה לי חוזה בליברפול ולא רציתי לעבור", חשף כשנשאל האם הוא מרוצה מכמות התארים אליה הגיע בקריירה. "יכולתי לזכות בהרבה יותר, אבל זה בסדר מבחינתי. העולם מלא באנשים שרוצים להצליח, אבל לא כולם ווינרים. אני מצליח לפעמים, הרבה בזכות אנשים אחרים".

הרכב משוער ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, נאבי קייטה, ג'ורדן הנדרסון, טיאגו, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, לואיס דיאס.

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג. Visionhaus, GettyImages
הבעת אמון. קלופ/GettyImages, Visionhaus

מנגד, צ'לסי עסוקה בעיקר ברומלו לוקאקו. החלוץ שכבש שלושה שערים בשני מחזורי הליגה האחרונים עשוי לפתוח על חשבון קאי האברץ, אבל לפני המשחק הוא טרוד בדברים שאמר סוכנו בריאיון לעיתונות, בו טען ש"יש לרומלו בעיה עם צ'לסי".

"אף אחד לא ידבר בשמי. שתקתי וניסיתי לעזור לקבוצה לסיים את העונה כמו שצריך, בצורה הכי טובה, אז אם מנסים לומר עליי או על המועדון משהו - שלא יעשו את זה בשמי", כתב לוקאקו.

מתאו קובאצ'יץ' הפצוע לא יוכל לשחק, אך מלבדו כל השחקנים יהיו זמינים לצוות המקצועי. הלונדונים הבטיחו את מקומם בליגת האלופות בעונה הבאה באופן סופי עם 0:3 בחוץ על לידס במחזור האחרון בפרמיירליג, שהגיע לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

הרכב משוער צ'לסי: אדואר מנדי, ריס ג'יימס, ססאר אספיליקואטה, טיאגו סילבה, אנטוניו רודיגר, ג'ורג'יניו, רובן לופטוס-צ'יק, מייסון מאונט, רומלו לוקאקו, קאי האברץ, טימו ורנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully