וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "אנחנו נפסיד כסף בעקבות הרדיוס"

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 19:36

יושב ראש בני סכנין דיבר בתכנית הספורט של 103FM בעקבות ההחלטה להקדים את הרדיוס של הקבוצה למשחק מול מכבי חיפה

נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אישר את בקשתה של בני סכנין לקיים את עונש הרדיוס שהוטל עליה במשחק מול יריבתה מכבי חיפה בפתח תקוו.

מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין. מאור אלקסלסי
מלא בטענות כלפי המשטרה. אבו יונס/מאור אלקסלסי

מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, שוחח היום (חמישי) עם רון קופמן ואריה מליניאק בתכנית הספורט של 103fm והגיב לדברים. "רצינו לקיים את המשחק באצטדיון דוחא ולא להוציא אותו החוצה, אך בעקבות דרישות המשטרה שאנו לא יכולים לעמוד בפניהן, החלטנו להקדים את הרדיוס. אנו יודעים לקרוא בין השורות, לפי הדרישות האלה, המשטרה רוצה להגיד לנו 'לכו תחפשו לכם אצטדיון אחר בחוץ'".

אבו יונס הוסיף: "אנחנו נפסיד כסף, לא רק שלא נרוויח, היינו מוכנים לא להרוויח", הודה, "לקחנו הכול בחשבון, אך בתנאים שנוצרו קשה לנו לקיים משחק בדוחא. אני לא מדבר על סלילת כביש חלופי וכל מיני דרישות. ידענו, הבנו שהמשטרה לא רוצה שנקיים את המשחק בדוחא. לא נשארה לנו ברירה, אלא לקיים את המשחק הזה בחוץ".

בסיום דבריו, הבהיר אבו יונס: "אני לא חושב שהבעיה היא המגרש. האצטדיון קיים 20 שנה, מה השתנה בחודשים האלה שצריך לסגור יציע של 2,000 איש? אם הוא מאושר במשך 20 שנה וגם היה מאושר בתחילת השנה, פתאום היציע מסוכן? התעייפתי מלדבר על הדברים האלה. אנחנו, למרות כל הקשיים שמערימים, מנסים לטפס למעלה כמה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully