וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בפלייאוף: חולון תעצור את המומנטום השלילי נגד גליל עליון?

12.5.2022 / 15:00

משחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף (15:15): אחרי הפיינל פור האירופי הלא מוצלח ועם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים, יארחו השחקנים של גודס את החבורה של פלג שמגיעה פצועה במיוחד

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שישי, 15:15) בהיכל החדש בחולון בו תארח הפועל חולון, שסיימה את העונה במקום הרביעי, את הפועל גליל עליון שסיימה במקום החמישי. שתי הקבוצות נפגשו העונה שלוש פעמים, כשגליל עליון מנצחת את שני המשחקים בכפר בלום, וחולון את המשחק הביתי שלה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
בעל הבית של חולון יפגוש את הסקורר של גליל. רגלנד/ברני ארדוב

הנתונים: מפגש בין שתיים מחמש הקבוצות היחידות בתולדות הכדורסל הישראלי שזכו גם באליפות וגם בגביע המדינה. כל תשעת המשחקים האחרונים ביניהן במסגרת הפלייאוף הסתיימו בניצחון של הקבוצה המארחת, מאז משחק הפתיחה של חצי הגמר ב-1995. הפועל חולון עומדת על רצף של 13 הפסדי חוץ במסגרת הפלייאוף. מאז 2005, רק ארבע קבוצות שדורגו במקום הרביעי עברו את סדרת רבע הגמר - בשלוש מהן זו הייתה הפועל אילת, כולל בעונה שעברה כאשר גברה על העולה החדשה הפועל חיפה 0:2. בפעמיים האחרונות שהפועל חולון הגיעה לסדרת רבע הגמר מהמקום הרביעי, היא הפסידה להפועל גלבוע/גליל במשחק המכריע של הסדרה בבית.

במרכז ההתמודדות: ג'ו רגלנד ואייק אייריבו. אחד הקרבות המרכזיים בסדרה בין בעל הבית של חולון לגארד הסקורר של גליל עליון.

הפועל גליל עליון חוגגת את הזכייה בליגה הבלקנית. מאור אלקסלסי
הם זכו להניף גביע. שחקני גליל עליון/מאור אלקסלסי

בכמה מילים: חמישה ימים אחרי שסיימה את הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א עם שני הפסדים ובמקום הרביעי, חוזרת הפועל חולון לרגעי ההכרעה של העונה בארץ. הסגולים לא נראו טוב בבילבאו ובאופן כללי נמצאים במומנטום שלילי עם ניצחון אחד בלבד בשבעת משחקיהם האחרונים, אך מאמינים שניתן לשים את הכל בצד ולהשיג ניצחון שייתן להם דחיפה בסדרה. חולון תכריע מי יישאר מחוץ לסגל לאורך הסדרה בשעות הערב של חמישי. בגליל מגיעים לסדרה חבולים מאוד. איתי מושקוביץ' גמר את העונה בשל פציעה בכתף, והפורוורד הצעיר יובל לוין נפצע בברכו. שאבון לואיס לא שיחק נגד מכבי תל אביב, לא כשיר לחלוטין, אך ינסה להשתתף במשחק הראשון, כשבכל מקרה הוא אמור להירשם בסגל לסדרה ולא ג'ונתן סטוב.

"אנחנו מתחילים את רבע גמר הפלייאוף ביום שישי נגד קבוצה חזקה מאוד שנמצאת במומנטום חיובי", הזהיר מאמן הסגולים, גיא גודס, "אנחנו צריכים להביא את כל הניסיון שצברנו בחודשיים האחרונים גם בליגה וגם באירופה ולרכז את זה ליום שישי ולסדרה כולה. יש לנו את יתרון הביתיות שעבדנו קשה כדי להשיג אותו ואפילו שאנחנו באים אחרי תקופה פחות טובה, אנחנו צריכים להרים הילוך בשביל לשחק חזק, לשחק ביחד, לשחק הגנה ולנצח במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully