וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: סדרת הגמר בין רמת גן לקרית אתא יוצאת לדרך

12.5.2022 / 14:30

כשהשאלה האם יש עולה אחת או שתיים עדיין פתוחה, תארח הקבוצה של שמוליק ברנר את האורחים מהקריות (13:30) שמשחקים עם זר אחד והדיחו בחצי הגמר בהפתעה גדולה את נהריה

אחרי עונה מלאת עליות ומורדות, כשברקע מאבק בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה שלא נגמר, כולל על השאלה האם תהיה עולה אחת או שתיים מהליגה הלאומית לליגת העל, תצא לדרך מחר (שישי, 13:30) בזיסמן סדרת הגמר בליגה הלאומית בכדורסל כשעירוני רמת גן תארח את עירוני קרית אתא.

עירוני קרית אתא חוגגת עלייה לגמר הלאומית. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
סנסציה גדולה בחצי הגמר. עירוני קרית אתא/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

רמת גן של שמוליק ברנר, שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה, הדיחה ברבע גמר הפלייאוף את הפועל עפולה 0:3, והמשיכה לניצחון משכנע 1:3 על הפועל חבל מודיעין השנייה בטבלה. קרית אתא של שרון אברהמי סיימה את העונה במקום הרביעי, ובמהלך סדרת רבע הגמר נגד א.ס רמת השרון איבדה את הזר קנט פנדרברק לפציעה קשה. עם זר אחד הצליחה קרית אתא לגבור על רמת השרון 1:3, והמשיכה לסנסציה גדולה כשגברה 1:3 על עירוני נהריה, מוליכת הטבלה, בחצי הגמר.

שתי קבוצות מעולם לא נפגשו בסדרת פלייאוף בליגה הלאומית, למרות שהן מהוותיקות ביותר בליגה. קרית אתא חוזרת למעמד לראשונה מאז עונת 2015/16, ואילו רמת גן חוזרת לראשונה מאז עונת 2004/5. הפעם האחרונה בה הקבוצה עם יתרון הביתיות בסדרת הגמר הניפה את הצלחת הייתה בעונת 2015/16, וגם אז הצליחה גלבוע/גליל לנצח רק פעם אחת בלבד בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully