וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ הלילה הראשון של דימונה ייקרא ע"ש מירית הררי ז"ל

Dimonight 2022 יתקיים ביום חמישי, 19.5.2022 החל מהשעה 19:00 בפארק עמי,. דידי הררי :"כבן דימונה גאה, שמעל 30 שנה ברדיו מדבר על דימונה כביתי, כבוד גדול לי שראש העיר בני ביטון והעיר עצמה מעניקים כבוד כזה"

עיריית דימונה, בהובלתו של ראש העיר בני ביטון, החליטה להנציח את זכרה של מירית הררי ז"ל ולקרוא על שמה אתDimonight 2022 , מרוץ הלילה הראשון של דימונה, שייערך ביום חמישי ה- 19.5.22 (בסיומו של ל"ג בעומר), החל מהשעה 19:00.

מירית הררי ז"ל שנפטרה בגיל 52, לאחר מאבק ממושך ועיקש במחלת הסרטן, ריגשה מדינה שלמה עם סיפורה האישי ובעיקר באופטימיות הרבה ,בערכים ובמסרים מעוררי ההשראה שהפיצה לכולם לפני מותה. מירית עצמה הייתה ספורטאית יוצאת דופן, רצה כמעט בכל יום וחתרה בקיאקים בים וזאת לצד פעילות חברתית ענפה למען הזולת ולמען אוכלוסיות עם צרכי מיוחדים.

דידי הררי עם מירית הררי. יחצ,
דידי ומירית הררי/יחצ

מרוץ הלילה של דימונה ע"ש מירית הררי ז"ל, המופק על ידי רשות הספורט העירונית וחברת אלטרנטיבה 1, יכלול ארבעה מקצים שונים ובהם שני מקצי ריצה תחרותיים מקצה 10 ק"מ ו- 5 ק"מ , מקצה משפחות באורך של 2 ק"מ ומקצה קהילות מרכזי ומיוחד (באורך של 600 מטר) בו ייקחו חלק אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ארגונים ועמותות חברתיות. המקצים יוזנקו החל מהשעה 19:00 מפארק עמי (פארק אשכול לשעבר) שיהווה את מתחם ההתכנסות המרכזי של האירוע. דידי הררי, בעלה של מירית, בן העיר דימונה, יהיה אורח הכבוד במרוץ הלילה ואף יזניק ביחד עם ראש העיר בני ביטון את מקצי הריצה השונים.

ראש העיר דימונה, בני ביטון אמר: "מירית הררי ז"ל הייתה מודל לחיקוי לכולנו, גם ברגעיה הקשים היא שמרה על אופטימיות והקרינה אותה על כולנו. אנחנו גאים להנציח את מירית, באמצעות מרוץ לילה ששם דגש על קהילות שונות בעיר וישתתפו בו גם אנשים בעלי צרכים מיוחדים. העיר דימונה תמשיך להיות מובילה בתחומי הספורט והפנאי למשפחות צעירות".

דידי הררי: "כבן דימונה גאה, שמעל 30 שנה ברדיו מדבר על דימונה ביתי, כבוד גדול לי שראש העיר בני ביטון והעיר עצמה מעניקים כבוד כזה למיריתי - לקרוא את מרוץ הלילה על שמה. ככה מרגיש בית. מירית שהייתה קאוצ'רית נפלאה האמינה תמיד בשילוב הנפש והגוף. כל מאומן שהיה מגיע אליה התבקש בשלב ראשון לעשות שני דברים, האחד, להתחיל פעילות גופנית מכל סוג שהוא, והדבר השני, הוא להתנדב לפעילות חברתית דרך עמותה כלשהיא ולתרום לחברה. המרוץ הקרוב בדימונה בהחלט משלב בין שני הדברים החשובים הללו".

יצוין, כי לפני מרוץ הלילה, ייערך הפנינג ספורט ססגוני לכל המשפחה (פארק עמי, החל מהשעה 16:00) עם מתחמי פעילות, מתנפחי ספורט, מתקני אקסטרים, דוכני מכירה של מותגי ספורט, מתחמי אוכל והופעות לילדים. בתום המקצים ולאחר חלוקת הפרסים למנצחים ייערך בפארק, המופע המרכזי שיינעל את האירוע - הופעה חיה של אנה זק.

לפרטים נוספים ולהרשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully