וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשרם, מיננקו, סמברג ושחמורוב הזניקו את מירוץ הנשים לייף ראן

12.5.2022 / 7:49

הספורטאיות המובילות בישראל השתתפו בחגיגת המירוץ בתל אביב בו השתתפו מעל 10,000 רצות. גם דיאנה ויסמן, לימור מזרחי וסילבי ז'אן היו בין המזניקות

סילבי ז'אן, לימור מזרחי, דיאנה ויסמן, אבישג סומבג, חנה מיננקו, אסתר רוט שחמרוב. אביב חופי
סילבי ז'אן, לימור מזרחי, דיאנה ויסמן, אבישג סומבג, חנה מיננקו, אסתר רוט שחמרוב/אביב חופי

הספורטאיות המובילות בישראל, בעבר ובהווה, הזניקו אמש את מירוץ הנשים הגדול בישראל, לייף ראן, של תל-אביב יפו וסופר-פארם בו השתתפו למעלה מ-10,000 נשים. הראשונה להזניק היתה האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית לינוי אשרם. אחריה, אבישג סמברג, מדליסטית הארד האולימפית בטאקוודנו, טוקיו 2020, כלת פרס ישראל לספורט האתלטית אסתר רוט שחמורוב, קופצת המשולשת חנה מיננקו האשה המהירה בישראל דיאנה ויסמן, לימור מזרחי, בעבר קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל וסילבי ז'אן, בעבר קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל.

מירוץ הנשים חזר אחרי שנתיים היעדרות בשל הקורונה ועמד בסימון המאבק נגד אלימות בתוך המשפח על רקע התגברות התופעה בשנים האחרונות. שירה איסקוב, הפועלת מזה כשנתיים למען העצמת נשים הגיעה להזניק את המרוץ ואף השתתפה במקצה לארבעה קילומטרים. המרוץ עמד בסימן המאבק באלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי", על רקע התגברות התופעה בשנים האחרונות, וריבוי המקרים של אלימות במשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully