וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך הוענק תואר ה-MVP לניקולה יוקיץ' בחוות סוסים בסרביה

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 8:05

כוכב דנבר נאגטס נבחר רשמית בפעם השנייה ברציפות וקטף את הפרס בדרך ייחודית. דיווח ב-ESPN: קני אטקינסון יתראיין ללוס אנג'לס לייקרס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.5/ספורט1

האם קני אטקינסון הוא מאמנה הבא של לוס אנג'לס לייקרס? הבוקר (חמישי) פורסם ב-ESPN כי עוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט ווריירס הוא אחד המועמדים המובילים של הלייקרס, שכבר קיבלו רשות לנהל איתו מגעים.

כזכור, בחודש שעבר נפרדה לוס אנג'לס לייקרס מהמאמן פרנק ווגל אחרי שהקבוצה כלל לא הצליחה להעפיל למשחקי הפלייאוף וסיימה את העונה מוקדם מהצפוי. אטקינסון נחשב לאחד שמפתח שחקנים וכידוע לו גם ניסיון כמאמן ראשי בברוקלין נטס, איתה הגיע לפלייאוף בעונת 2018/19 ואותה עזב במרץ 2020 עם מאזן שלילי. משם המשיך לתפקיד העוזר בלוס אנג'לס קליפרס ובעונה האחרונה הוא כאמור משמש כעוזרו של קר בגולדן סטייט ווריירס.

בנוסף לאטקינסון, שהתראיין גם לתפקיד המאמן בשארלוט הורנטס על פי הפרסומים, הלייקרס בוחנים גם את מועמדותם של מארק ג'קסון, דארווין האם, סטרי סטוטס ואדריאן גריפין.

עוד בוואלה!

ניצחון היסטורי לממפיס על גולדן סטייט, מילווקי ב-2:3 על בוסטון

לכתבה המלאה

צפו בניקולה יוקיץ' מקבל את גביע ה-MVP בחוות סוסים בסרביה

ועוד הלילה ב-NBA וכפי שכבר דווח מוקדם יותר השבוע, ניקולה יוקיץ' נבחר בפעם השנייה ברציפות ל-MVP של העונה הסדירה. כוכב דנבר נאגטס זכה בתואר על חשבון ג'ואל אמביד מפילדלפיה 76' וזאת למרות שקיבל 65 קולות בלבד, הכי נמוך מאז הבחירה בסטיב נאש ב-2005/06. הוא הפך לשחקן ה-13 בתולדות הליגה שזוכה בתואר המצטיין פעמיים ברציפות

יוקיץ' קיבל את גביע ה-MVP בדרך ייחודית למדי, כשהוא רוכב על סוס וברקע מוזיקה סרבית. הוא התרגש עד דמעות וב-NBA היו בעיקר משועשעים מכך שהוא הפך לשחקן הראשון שזוכה בתואר בחוות סוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully