וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: חסות לתקווה האולימפית, מסלול מוטוקרוס חדש

מועדון המשקיעים של sri הודיע כי יאמץ את עדי כץ, התקווה האולימפית בתחום ההתעמלות האמנותית. מסלול מוטוקרוס חדש נחנך בגלבוע: "הגשמת חלום"

מועדון המשקיעים של הקבוצה העסקית sri הודיע כי יאמץ את התקווה האולימפית הבאה בתחום ההתעמלות האומנותית, עדי כץ. המועדון יעניק לכץ חסות ויסייע לה בגיוס משקיעים ותורמים בשנתיים הקרובות עד האולמפיאדה.

לפני שבועיים זכתה כץ, מהתקוות האולימפיות המבטיחות בענף ההתעמלות לאחר פרישתה של לינוי אשרם, במדליית ארד בגמר תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו. את כץ מאמנת אלה סמופלוב, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית והמאמנת של הפיינליסטית האולימפית ניקול זליקמן. כץ היא גם אלופת ישראל בהתעמלות אומנותית לשנת 2021, ובעלת מדליית כסף (בתרגיל הסרט) ומדליית ארד (בתרגיל האלות) באליפות העולם לנוער (ג'וניור).

רו"ח ניר זליכינסקי, יו"ר sri: "החזון של הקבוצה הוא לעסוק גם בצד העסקי וגם בצד החברתי, והפעילות עם עדי כץ מיישמת אותו. עדי הוכיחה בעבר את יכולותיה הבינלאומיות והיא הבטחה גדולה לקראת האולימפיאדה. נשמח לכל קבוצה עסקית שתבוא ותעזור בחסות לעדי ביחד איתנו".

עדי כץ. יחצ,
עדי כץ/יחצ

אחרי חודשיים של התנסות, הרצה ומקצי שיפור ממוקדי מטרה, נחנך ביום שישי האחרון (6.5), מסלול המוטוקרוס, באופן רשמי וקבוע בגלבוע. המסלול החדש, הייחודי והמרשים נבנה במאמץ משותף עם התאחדות הספורט המוטורי, ונחנך במהלך אליפות הארץ לגילאים הצעירים (נוער ונערים). בטקס קצר ומרגש חנך ראש המועצה עובד נור את המסלול, שהוקם בסמוך לאתר 'תל-יוסף הישנה', ונחשב כבר כעת כטוב בישראל.

חובבי הספורט המוטורי מציינים כי מדובר בבשורה של ממש- בכל הנוגע לתחרויות ולמשתתפים. "אנחנו מאוד מתרגשים לראות את המשתתפים באליפות ואת הקהל פה בגלבוע. מבחינתנו המסלול הזה הוא לא פחות מהגשמת חלום", אמר ראש המועצה עובד נור באירוע, "הגלבוע הוא הבית הטבעי לספורט המוטורי, וזיהינו מהר שיש לנו הרבה רוכבים צעירים ובוגרים יותר. לכן החלטנו ללכת יחד ולעשות היסטוריה. חשוב לנו להשקיע בחינוך, ספורט ותרבות כאלמנט המחזק ומצמיח את הקהילה, ואנחנו מובילים את זה יחד עם ההתאחדות לספורט מוטורי, הרשות לנהיגה ספורטיבית ומשרד התרבות והספורט", סיכם נור.

אליפות מוטורקרוס גלבוע. יחצ,
אליפות המוטוקרוס/יחצ

בין המרוצים באליפות לגילאים הצעירים, היה אפשר היה להתרשם ממקצים עבור ילדים בני 8 עד 12 אשר עושים את צעדיהם הראשונים בתחום. כאשר ניתן האות, יצאו לדרך המקצים שכללו רכיבה מהירה במסלול עם מכשולים, מסלולים עם פניות חדות וגבעות קיפוץ עם האופנועים. עוד לפני שנחנך באופן רשמי, משך אליו המסלול ספורטאים ומתחרים שהגיעו למתקן על מנת להתאמן ולשפר את יכולות הרכיבה שלהם.

אליפות הנוער היוותה כיריית הפתיחה, כאשר במהלך שישי-שבת הקרובים (13-14.5), תיערך במסלול המוטקרוס החדש אליפות הארץ לבוגרים. תהיה זו הפעם הראשונה שאליפות הארץ במוטוקרוס תערך מחוץ למסלול שבווינגיט, ובגלבוע צפויה להתקיים חגיגה צבעונית גדושה באקסטרים, אקשן ואדרנלין כשמאות רוכבי השטח, מהטובים בארץ, יתכנסו תחת מקום אחד, ויגיעו להתחרות.

"מוא"ז הגלבוע הקימה כאן מסלול מוטוקרוס לתפארת", אמר השבוע בועז קורפל, עיתונאי ופרשן הספורט המוטורי של ערוץ הספורט למעלה משני עשורים - שנכח באירוע. עוד הוסיף קורפל: "המסלול ייחודי ושונה בנוף הישראלי תרתי משמע. מדובר במסלול של 1640 מטר, 9 פניות, 11 אלמנטים שונים של קפיצות, דילוגים, סטפאפים, גבשושיות ועוד. מסלול עם האופי הזה, אין בישראל! זה מאתגר את כל הרוכבים שמגיעים לכאן ומרגיל אותם למסלולים שיש בעולם הגדול. יפה שהמועצה הרימה כאן את הכפפה. סוף סוף יש בית טוב לרוכבים מכל אזור הגלבוע והעמק, וזה מחמם את הלב".

סובב נביעות ירושלים. יחצ,
סובב נביעות ירושלים/יחצ

סובב נביעות ירושלים 2022 יתקיים זו השנה השמינית בירושלים ביום שישי, י"ב באייר תשפ"ב, 13 במאי 2022, מהשעה 05:30 בבוקר. סובב נביעות ירושלים, מנוהל על ידי אגף הספורט העירוני, נחשב לאחד מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל בו צפויים להשתתף מעל 3,000 רוכבים מכל הגילאים, רוכבים מקצועיים לצד רוכבים חובבים, משפחות וילדים מרחבי הארץ.

במסגרת סובב נביעות ירושלים יתקיימו שלושה מקצים - 50 ק"מ, 30 ק"מ ו-10 ק"מ, שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים וסביבתה. האירוע ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות. האירוע מהווה את יריית הפתיחה לשבוע הספורט של ישראל 2022. ההתכנסות לקראת המרוץ תהיה במתחם התחנה הראשונה כאשר מקצה ה-50 ק"מ יוזנק בשעה 06:15 בבוקר, מקצה ה-30 ק"מ בשעה 06:45 בבוקר ומקצה ה-10 ק"מ יוזנק בשעה 07:30 בבוקר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים היא העיר היפה ביותר בעולם, ואחת המתקדמות בארץ בפיתוח מסלולים לרכיבה על אופנים. אנו משקיעים כל העת משאבים ותקציבים לפיתוח תשתיות אופניים וספורט בעיר ורכיבה על אופניים משלבת גם פעילות ספורטיבית ובריאה וגם מאפשרת ליהנות מיופייה של ירושלים. בהצלחה לאלפי המשתתפים!"

מנביעות נמסר: "אנחנו גאים להעניק, גם השנה, את החסות המרכזית לאחד מאירועי האופניים האיכותיים והמרהיבים ביופיים בישראל. נביעות תומכת לאורך שנים בפעילויות הספורט הגדולות במדינה במטרה לעודד שתיית מים מינרליים וביצוע פעילות גופנית, ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו מזמינים את קהל הרוכבים מקצוענים לצד משפחות להשתתף וליהנות ממסלולי רכיבה ברחבי העיר המשלבים נופים נפלאים לצד אתרים היסטוריים, ולקחת חלק בחוויה נהדרת של רכיבה וספורט".

להרשמה לחצו כאן.

מרוץ שרונדו. יחצ,
ישראל יוליס עם תמונת בנו ערן/יחצ

בשבת הקרובה, יתקיים "שרונדו", מסע אופניים עממי לזכרו של בן העיר, ערן יוליס ז"ל.

אילנה וישראל יוליס איבדו את בנם ערן ז"ל לפני 22 שנה בתאונת אופנוע. nאז הטרגדיה שפקדה את משפחת יוליס, התנדב ישראל, אב המשפחה לעמותת "אור ירוק" ולמשטרה במטרה לסייע בהכוונת התנועה בתחומי רמת השרון. באחד מהראיונות שנערכו איתו בעבר אמר, "תאונת דרכים הייתה משהו שכותבים עליו בעיתון, משהו רחוק ממני, עד שערן נהרג".

עד היום, ישראל משתתף ותורם לאירועים עירוניים, שיחות עם תלמידי בתי הספר, ושיחות עם חיילים מיחידות צבא. לדבריו, "ההתנדבות למניעת תאונות דרכים היא הדרך שלי להתמודד עם הכאב שלי. אני מאמין שאם אנשים יהיו מודעים יותר יהיו פחות תאונות דרכים".

בשבת הקרובה, משפחת יוליס בשיתוף מחלקת הספורט בעירית רמת השרון, חברו יחדיו לארגן מסע אופנים עממי, "שרונדו", לזכרו של ערן יוליס, ז"ל. אירוע זה הנו חלק מהנצחת זכרו של ערן, וכן הבאת המסר של הגברת הבטיחות בדרכים ומניעת תאונות דרכים.

התכנסות החל משעה 07:00 בבוקר בגן הבנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully