וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה: "הבנתי שאני עושה שטויות שיכולות להרוס לי את הקריירה"

11.5.2022 / 12:45

חלוץ בית"ר ירושלים שבר שתיקה ארוכה: "יש לי חוזה ואני רוצה להישאר במועדון. עבדתי הרבה על עצמי, הייתי ילד שהרוויח סכומים גדולים וכנראה שהתבלבלתי ועכשיו אני מתקן". וגם: יחסיו עם מרקו בלבול ומכבי חיפה

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים עברה עונה לא פשוטה כלל על המגרש ומחוצה לו, אבל בשבת היא יכולה להשלים פלייאוף תחתון פנטסטי מבחינתה. אם לא תפסיד לעירוני קרית שמונה במחזור סיום העונה בסוף השבוע, הקבוצה של יוסי אבוקסיס תסיים את הפלייאוף התחתון ללא הפסדים כלל וכך או אחרת תצא לפגרה ארוכה שבמהלכה צפויים שינויים משמעותיים מאוד בסגל.

אחד השחקנים שעשויים לעזוב הקיץ הוא החלוץ ירדן שועה, שחתם בבית"ר ירושלים בקיץ 2020. שועה כלל לא התראיין העונה ועל כן החליט התייצב למסיבת עיתונאים שנערכה היום (רביעי), במהלכה סיכם את העונה האחרונה שעברה על בית"ר ירושלים וגם התייחס לעתידו לאור העובדה שחוזהו במועדון יסתיים בשנה הבאה.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
היה מבואס במכבי חיפה, מאושר בבית"ר ירושלים. שועה/מאור אלקסלסי

על עתידו בבית"ר ירושלים אמר החלוץ תחילה: "יש לי חוזה במועדון ואשמח להישאר במועדון שהוא כמו משפחה בשבילי והתחברתי אליו מאוד. אם תגיע הצעה אז נהיה יותר חכמים ונראה".

לאחר מכן נשאל על החלטתו לעזוב את מכבי חיפה: "אני מרוצה מההחלטה לעבור לבית"ר, כי אני לא יודע כמה כמה דקות הייתי מקבל שם ובבית"ר אני מקבל את הבמה ואני מודה על זה. עם ברק בכר לא היו לי בעיות, הוא בחור זהב, אבל החלטתי לעזוב ויצא מזה רק טוב. אני גם מכבד את הקהל של מכבי חיפה, אבל הקהל של בית"ר ירושלים זה משהו אחר".

השינוי שעובר עליו ברמה האישית: "הגיע שלב בחיים שמבינים שצריך לעבוד קשה יותר, להיות רציניים יותר וככה מגיעים לתוצאות. הגעתי למכבי חיפה כילד צעיר שלא כל כך ידע מה קורה, מרוויח סכומי כסף גבוהים וכנראה שהתבלבלתי וטעיתי. עכשיו אני מתקן. פעם הייתי משתולל והולך הביתה, העונה גם עם קומאן שוחחתי, הבנתי אותו ועשיתי את מה שהוא ביקש. היום אני מבין שדרך האימונים מוכיחים שמגיע לך, עשיתי שינוי עם עצמי ובאמת שכולם בבית"ר עזרו לי מאוד".

העימות עם מרקו בלבול בתקופתו במכבי חיפה: "לא הצלחנו להגיע לעמק השווה, כל אחד היה באגו של עצמו. השינוי הוא בעיקר עבודה שלי עם עצמי ואני הרווחתי ביושר את הכותרות שהיו עליי. הבנתי שעליי לשחק כדורגל ולא להתעסק בשטויות שיהרסו לי את הקריירה. היה לי קשה מאוד במכבי חיפה, הגעתי מבואס לאימונים שם, אבל הבנתי שזה גם בגללי".

הדרישה לקצץ בשכר במהלך העונה: "בהתחלה כשדיברו איתנו על קיצוץ זה היה מבהיל, אבל הסבירו לנו שמדובר בהלוואה ושהכסף יחזור, אז אם כך הכל בסדר ואין לנו מה לדאוג".

אם הוא שואף להגיע לנבחרת: "אני בהחלט רוצה ואעשה הכל כדי להגיע לשם. זו גאווה גדולה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים חייבת למכבי חיפה כ-1.8 מיליון שקל על ירדן שועה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצה להישאר, אבל גם שתהיה קבוצה טובה בבית"ר. אבוקסיס/דני מרון

כפי שפרסמנו אתמול, בית"ר ירושלים חייבת למכבי חיפה כ-1.8 מיליון שקל על העברתו של שועה, סכום שכידוע בימים אלו ספק אם בית"ר ירושלים יכולה לשלם לאור התנתקותו של הבעלים משה חוגג וחוסר הוודאות בכל הנוגע לעתיד המועדון, ועל כן תיבחן אפשרות שבית"ר ירושלים תעביר לאלופה מספר שחקנים בתמורה. חוב זה מצטרף לגירעון התקציבי של בית"ר, כאשר ההתחייבויות מגיעות לסכום של כ-27 מיליון שקל, ועל כן גם מוטל ספק באשר לאפשרות להשאיר את שועה במועדון.

עוד לפני ששועה התראיין, המאמן יוסי אבוקסיס גם כן שוחח עם התקשורת לקראת קרית שמונה: "לשמחתנו עשינו פלייאוף מצוין, אני גם חושב שיחד עם קרית שמונה עשינו את האחוזים הכי טובים בכל הליגה בשלב הפלייאוף. המשחק האחרון שלנו היה יוצא מן הכלל, שיחקנו טוב, הגענו למצבים ואהבתי שגם במשחק ללא חשיבות השחקנים נתנו מעצמם. הופתעתי גם לראות 3,000 צופים שלנו, חשבתי יהיו 300-400 אוהדי בית"ר והתרגשתי מאוד לראות את הקהל. אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. עם חוסר הוודאות סביב המועדון אין חדש".

על עתיד שחקניו ושלו: "לא לכולם יש פה חוזה, לרוב למעשה אין חוזה אלא רק למספר קטן של שחקנים. עם הסגל הקיים, בתוספת 2-3 שחקנים טובים, אפשר לרוץ בעונה הבאה, אבל כרגע הכל ספקולציות ולרוב השחקנים אין חוזה. אני מאוד רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים ואתם יודעים שאני וברק (אברמוב, א.ס) חברים ואני מאמין שהכל יסתדר. בני יהודה לא רצו שאמשיך ואני שמח שהגעתי לבית"ר. יש כאן צוות מקצועי מצוין, כולנו נהיינו חברים, היה לי גם שקט מההנהלה אחרי שהשחקנים יצאו גברים וקיצצו - הם לא דיברו מילה גם אחרי תוצאות לא טובות - והכל ביחד גרם גם לי להצליח. אני רוצה להישאר פה ולהצליח, אבל חושב שצריך שתהיה פה קבוצה טובה עם סגל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully