וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חייבת למכבי חיפה כ-1.8 מיליון שקל על ירדן שועה

הירושלמים דחו חלק מהתשלומים עבור החלוץ ויצטרכו לשלם בחודשים הקרובים את היתרה. אם בסוף העונה הקבוצה לא תוכל לשלם, בחיפה יבחנו עסקת העברה של שחקנים מהבירה בתמורה למחיקת החוב. האוהדים יחרימו מנויים וכניסה למשחקי בית ויפתחו במחאה מול בית חוגג וקברניטי הענף

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט1

בעוד בית"ר ירושלים משוועת לרוכש או למציאת פתרון יצירתי למצב הכלכלי הסבוך, מתברר כי החובות נמצאים בכל פינה. כעת מתברר כי בעסקת מכירת עלי מוחמד למכבי חיפה דחתה בית"ר חלק מהתשלומים עבור ירדן שועה, ובעקבות זאת נותרה חייבת לירוקים כ-1.8 מיליון ש"ח, אותם תצטרך לשלם בתקופה הקרובה.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
קבוצתו הנוכחית עוד חייבת כסף לאקסית. שועה/מאור אלקסלסי

אם בסוף העונה הנוכחית יתברר שבית"ר לא מסוגלת לשלם את החוב, בהנהלת מכבי חיפה יבחנו האם יש שחקנים שבצוות המקצועי היו רוצים לראות מגיעים מבית"ר לקבוצה ובמידה שכן תיתכן עסקת העברה בתמורה לוויתור על החוב.

חוב זה מצטרף לגירעון התקציבי של בית"ר, כאשר ההתחייבויות מגיעות לסכום של כ-27 מיליון שקל עוד לפני סימני השאלה בנוגע לכספים שהוזרמו לבית"ר מכיוון משה חוגג, מה שמרחיק כל בעלים פוטנציאלי. בבית"ר ממתינים למוצא פיו של חוגג, שכרגע נמצא בקשר בעיקר מול הנאמן יצחק יונגר.

עוד בוואלה!

למרות חוסר הוודאות והמחזרות החדשות, אבוקסיס יודע: יש לי עתיד בבית"ר

לכתבה המלאה
משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
האוהדים ממשיכים בצעדים נגדו. משה חוגג/דני מרון

ואם רוצים להבין איזה קיץ צפוי בבית"ר, ארגון "לה פמיליה" הודיע אתמול שימשיך להחרים מנויים והגעה למשחקי בית כל עוד חוגג הבעלים, והם מצטרפים לאוהדים רבים שמכריזים על כך בפורומים השונים, כאשר מטרת האוהדים היא למנוע מבקרת התקציבים להכיר לחוגג בהכנסות מכרטיסים ומנויים ולא לאפשר לו לעבור בבקרת התקציבים.

יתרה מכך, החל משבוע הבא האוהדים צפויים לחזור ולהפגין מול בית הבעלים וקרוביו וגם מול קברניטי ההתאחדות, המנהלת, יו"ר הבקרה התקציבית סיגלית סייג וגורמים נוספים, מתוך מטרה למנוע מחוגג להמשיך ולשמש כבעלי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully