וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין שוכמן יוביל את נבחרת ישראל 3X3 במוקדמות אליפות אירופה

11.5.2022 / 9:37

שחקן הפועל אילת ינסה להצעיד את הנבחרת למטרת העל: "מאמינים בדרך שלנו ובאפשרות לעשות היסטוריה בענף ולהעפיל למשחקים האולימפיים בפריז", אמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.5/ספורט1

חואקין שוכמן מצטרף לנבחרת ישראל 3X3 ויוביל אותה במוקדמות אליפות אירופה בתל אביב.

שוכמן (27, 1.91), כיום בהפועל אילת ובעברו בנבחרות הנוער, העתודה, האולימפית של ישראל ובהמשך גם הופיע שבע פעמים במדי הנבחרת הבוגרת, החליט לקחת על עצמו אתגר חדש ולהמשיך את הקריירה הבינלאומית שלו במדי הנבחרת 3X3 ולהוביל אותה למטרת העל שלה - המשחקים האולימפיים בפריז ב-2024.

חואקין שוכמן שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חוזר לייצג את ישראל. שוכמן/קובי אליהו

"בשבילי ללבוש את המדים של נבחרת ישראל זו תמיד הייתה ותהיה זכות אדירה", אמר שוכמן לאחר הפגישה באיגוד הכדורסל, "בשנים האחרונות צפיתי בעשרות משחקי 3X3 מרחבי העולם וכן בנבחרת שלנו שעלתה לאליפות אירופה בקיץ שעבר ואני מוכן לקראת האתגר החדש והמרתק. אנחנו נבנה נבחרת חזקה ואטרקטיבית שתרוץ יחד בשנים הקרובות ותביא אותנו להישגים, כשהמטרה הסופית היא פריז 2024. אני יודע שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו מאמינים בדרך שלנו ובאפשרות לעשות היסטוריה בענף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל אילת חואקין שוכמן. ליגת האלופות, אתר רשמי
"מאמינים באפשרות לעשות היסטוריה בענף"/אתר רשמי, ליגת האלופות

זו השנה השנייה ברציפות שמוקדמות אליפות אירופה 3X3 לנשים ולגברים יתקיימו בתל אביב ובשנה הבאה תתקיים בארץ האליפות עצמה. החל מה-28 בחודש יתקיימו בוולודרום בצפון ת"א שלושה טורנירים ברצף במגרש שיבנה במקום באופן מיוחד. בין התאריכים 28-29.5 יתקיים טורניר מסבב הנשים הבינלאומי בהשתתפות נבחרת הנשים של ישראל. בין ה-30.5-1.6 יתקיימו שלושה ימי טורניר של ליגת האומות עד גיל 23 ולאחר מכן ב-3-4.6 יתקיים הטורניר המרכזי, מוקדמות אליפות אירופה לנשים ולגברים. הכניסה לכל המשחקים חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully