וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי עצרה את הארדן ואמביד, הביסה את פילדלפיה ועלתה ל-2:3

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 6:45

ההיט שמרו על מאזן ביתי מושלם בפלייאוף עם ניצחון מוחץ 85:120 על הסיקסרס, ורחוקים ניצחון מהפעלה לגמר המזרח. באטלר הצטיין, אמביד ספג עוד מהלומה כואבת

אנטה ז'יז'יץ' אחרי שיחרורו מבית החולים/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

מיאמי חזרה לעצמה הלילה (בין שלישי לרביעי), והביסה 85:120 את פילדלפיה כדי לעלות ליתרון 2:3 בסדרת חצי גמר המזרח, ולהתקרב מרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה נוספת לגמר האזורי. אחרי שהפסידה שני משחקים בפילדלפיה, מיאמי שבה הביתה ושמרה על מאזן ביתי מושלם בפלייאוף (0:6), כשהניצחון ב-35 הפרש משווה את הפער הכי גדול השנה בפלייאוף והשני בגודלו בתולדות מיאמי.

ג'ימי באטלר שוב היה מעל כולם והמשיך את הפלייאוף הדומיננטי שלו עם 23 נקוודת (9 מ-15 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והיה אחד משבעה שחקני ההיט עם מספר דו ספרתי של נקודות. מקס סטרוס קלע 19 וקלט 10 כדורים חוזרים, גייב וינסנט קלע 15, ויקטור אולדיפו 13, במשחק בו המארחת מסיימת עם 53.6 אחוז מהשדה.

ג'ימי באטלר, שחקן מיאמי היט, מול ג'ורג' ניאנג, פילדלפיה סיקסרס. Michael Reaves, GettyImages
שוב נחוש. באטלר/GettyImages, Michael Reaves
ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס, מול ההגנה של מיאמי היט. Michael Reaves, GettyImages
חזר לעצמו. הארדן/GettyImages, Michael Reaves

מנגד, ג'יימס הארדן (שהצטיין במשחק הקודם) "חזר לעצמו" והסתפק ב-14 נקודות (5 מ-13 מהשדה) בלבד (4 אסיסטים, 4 איבודים), בעוד ג'ואל אמביד קלע 17 אבל עבר כמה רגעים מפחידים במשחק. הראשון היה כשזינק לעבר כדור, נפל רע ואחז בגבו בכאב, ובהמשך כאשר ספג מכה בפניו. אמביד משחק עם מסיכה אחרי שכבר ספג מהלומה רצינית בראשו בפלייאוף, וגם הלילה שכב על הפרקט כמה רגעים, בטרם חזר לאטו. "זה היה כואב", הודה הסנטר של פילדלפיה.

מיאמי שלטה המשחק כבר מפתיחתו, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 19:31. הפער גדל, הסיקסרס הצליחו שוב לצמק ל-12 "בלבד" בתחילת הרבע הרביעי, אבל אז מיאמי רשמה ריצת 0:12, כולל 5 רצופות של סטרוס, שהקפיצו את הקהל המקומי. אחד משיאי הערב של מיאמי היה כאשר אוהד הקבוצה המפורסם די-ג'יי חאליד העניק מחווה חמה לעבר המאמן ספולסטרה על הקווים, ברגע שהמחיש את הצהלה באולם. "זה היה קול", הודה המאמן המנצח.

באם אדבאיו, שחקן מיאמי היט. Michael Reaves, GettyImages
משחק אחד מהגמר. אדבאיו/GettyImages, Michael Reaves
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Michael Reaves, GettyImages
רגעים מפחידים. אמביד/GettyImages, Michael Reaves

מיאמי, שבשני ההפסדים הקודמים קלעה 14 מ-65 מהשלוש (21.5 אחוז), הפעם קלעה ב-39.4 אחוז מעבר לקשת, במשחק שבו ניצחה 36:46 בריבאונד. מנגד, טייריס מקסי מפילדלפיה הסתפק ב-2 מ-10 מהשדה בדרך ל-9 נקודות, ג'ורג' ניאנג סיים עם 0 נקוודת ב-0 מ-6 מהשדה, כשאף אחד משחקני החמישייה של פילדלפיה לא על הפרקט ב-9 הדקות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully