וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי שבר שתיקה אחרי "שנתיים קשות": "רוצה להגיע עם חיפה לצ'מפיונס"

כוכב עונת האליפות התראיין אחרי זמן רב, דיבר על עתידו במכבי חיפה והתייחס גם לפרשת הקטינות: "אני לא מנסה להתמסכן עכשיו"

עומר אצילי בריאיון אחרי הבטחת האליפות של מכבי חיפה/ספורט1

עומר אצילי אמנם נמצא בירידה כמו כל מכבי חיפה בתקופה האחרונה, אבל חגיגות האליפות הערב (שני) גרמו לו לחייך ולעשות את מה שלא עשה זמן רב - להתראיין לכלי התקשורת. אחרי ההפסד 3:1 למכבי תל אביב, מלך שערי הליגה הגיע לעמדת הריאיונות ודיבר על העונה הטובה בקריירה שלו, עתידו במכבי חיפה וגם על פרשת הקטינות.

"לא יודע אם אני שחקן העונה או לא, לקחנו אליפות היום וזה מרגש. לקחנו אליפות שנייה, אני שמח מאוד", פתח אצילי את דבריו. "לא רצינו לחגוג ככה, אבל עשינו עונה ארוכה, שוכחים את ההצגות שלנו בגלל החודש הפחות טוב אבל אף אחד לא ייקח את מה ששלנו. אנחנו שמחים מאוד. התחלנו טוב את הפלייאוף ופתחנו פער, זה נתן לנו טיפה אוויר ואולי הורדנו קצת רגל מהגז. בשורה התחתונה אנחנו אלופים, וזה הישג מצוין. רציתי מאוד לנצח היום, תמיד אני רוצה לנצח, אבל אף אחד לא ייקח את מה שעשינו השנה. לקהל הזה מגיע לחגוג".

על התקופה האחרונה בה הוא מציג יכולת פחות טובה: "הייתה לי ירידה ביכולת, ניסיתי לחזור כמה שיותר, אני עובד קשה באימונים כדי לחזור לעצמי אחרי הפציעה, ומקווה שנראה את זה כבר בגמר הגביע. זאת העונה הכי טובה בקריירה שלי. זאת הייתה המטרה הראשונה שלי כשהגעתי לכאן, לקחת תארים ולעשות עונות מצוינות כאלה. התקופה האחרונה לא תשנה את זה".

עומר אצילי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עונה נפלאה, למרות הסיום הפחות טוב. אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי התייחס גם לפרשת הקטינות. "עברתי שנתיים לא פשוטות. לאשתי אני חייב את הכל, ואנחנו עוד נדבר. אני לא מנסה להתמסכן עכשיו, מה שהיה היה, עברו שנתיים, זה מאחוריי. בלי המשפחה שלי והמעטפת שלי היה לי הרבה יותר קשה. אני חייב לאשתי את כל הדרך הזאת. אני עוד אדבר על כל מה שהיה", אמר.

"עוד לא סיימנו את המטרות שלנו העונה. אני לא חושב שהייתה כאן קבוצה שלקחה ארבעה תארים, ואנחנו רוצים לעשות את זה. לגבי העונה הבאה אני עדיין לא יודע מה יקרה, אני לא חושב על חו"ל ומתרכז רק במכבי חיפה. החלום הגדול שלי זה להגיע לליגת האלופות, הלוואי שנגשים אותו ביחד. אחרי שאתה לוקח אליפות, המטרה הכי גדולה שלך זה ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully