וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו חתם לעונה נוספת בפרטיזן בלגרד

הקשר בן ה-34 האריך את החוזה בקבוצה הסרבית ואמר: "מאמין בקבוצה וחושב שאנחנו יכולים עדיין לזכות באליפות"

ביברס נאתכו כובש ונפצע מול פיינורד, פרטיזן בלגרד הובסה 5:2/ספורט1

ביברס נאתכו האריך היום (שלישי) את החוזה שלו בפרטיזן בלגרד בעונה נוספת. קפטן נבחרת ישראל בן ה-34, שעבר אל הקבוצה הסרבית ב-2019, יישאר שם לפחות עד תום 2022/23.

"אני שמח מאוד להאריך את החוזה בפרטיזן בלגרד", אמר הקשר, "אמרתי כבר הרבה פעמים בעבר שהמועדון הזה הוא החיים שלי ואני מאמין מאוד בקבוצה שיכולה לעשות הרבה ולזכות באליפות. אם זה לא יקרה, נוכל לעשות את זה בעונה הבאה כי אני מאמין בפרויקט של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', אני מאמין בכל מה שאני רואה ומרגיש. אני אמשיך לעשות את המיטב בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים, בשביל המועדון. אני רוצה להמשיך כך ואפילו טוב יותר".

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. אתר פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
נשאר בפרטיזן לעונה נוספת. נאתכו/אתר רשמי, אתר פרטיזן בלגרד

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אמר: "כל שחקן שמאריך את החוזה שלו מביע אמון, אני מקווה שיהיו החתמות נוספות. הקבוצה במו"מ עם שחקנים נוספים ונראה מה יהיה. אני שמח שביברס מרגיש בנוח כאן".

נאתכו זכה באליפות אחת במהלך הקריירה שלו, עם צסק"א מוסקבה ב-2015/16. בנוסף הוא זכה עם הפועל תל אביב בגביע ב-2006/7 ובגביע עם רובין קאזאן ברוסיה (2011/12). יש לו 85 הופעות בנבחרת ושלושה שערים. רק יוסי בניון (102), טל בן חיים הבלם (96), אריק בנדו (94) ואלון חרזי (89) רשמו יותר הופעות במדים הלאומיים, אמיר שלח גם הופיע ב-85 משחקים בינלאומיים.

* יונס מלדה פתח בהרכב של גנט ושיחק 67 דקות בניצחון הדרמטי 1:2 על מכלן, שהשתווה בדקה ה-89 אבל נכנעה לשער של טאריק טיסודאלי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. גנט קרובה להבטיח את הכרטיס לקונפרנס ליג דרך הפלייאוף בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully