וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאמר לשחקני ראשל"צ: "אל תענו לזרים. אל תדברו עם מי שאינכם מכירים"

10.5.2022 / 13:34

על רקע שמועות שנפוצו בימים האחרונים בדבר אפשרות שגורמים מסויימים ינסו להטות את משחק המבחן מחר נגד כפר שלם, הזהיר המאמן איסמעיל עאמר את שחקניו: "אפילו גורם מוויצמן יער צילצל לשאול אותי אם שמעתי משהו"

אוהדי בני יהודה מפגינים מול ביתו של ברק אברמוב/תמונות גולשים

ההכרעות בשתי הליגות העליונות בכדורגל קרובות להיסגר לגמרי. שתי היורדות מליגת העל נקבעו, שתי העולות מהליגה הלאומית גם כן ידועות וכך גם שתי היורדות מליגה לאומית לליגה א'. מכבי חיפה עשויה לזכות הלילה (שלישי) באליפות, מה שיפנה את הבמה בשתי הליגות העליונות לשאלה מאוד מסקרנת, מי תהיה היורדת השלישית מהלאומית לליגה א', או בצורה אחרת האם הפועל ראשון לציון תנצח מחר את הפועל כפר שלם שצלחה את המבחנים מול קבוצות ליגות א' דרום וצפון, ותבטיח עוד עונה בליגה הלאומית.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. לירון מולדובן
משחק על גורל המועדון. שחקני ראשון לציון חוגגים את הניצחון במחזור הסיום של הליגה הלאומית/לירון מולדובן

בימים האחרונים נפוצו שמועות כאילו גורמים שונים ינסו להטות את תוצאת המשחק בין ראשון לציון לכפר שלם מחר, ועל רקע זה קיים אתמול מאמן ראשון לציון איסמעיל עאמר אסיפה עם שחקניו במהלכה הזהיר אותם לא להתפתות אחר אנשים שהם לא מכירים או אפילו לא לענות לטלפונים לא מזוהים בשעות שנותרו עד יום המשחק מחר שיערך באיצטדיון בנתניה.

"קיבלתי טלפון מגורם המקורב לוויצמן יער ששאל אותי אם שמעתי משהו על זה ששחקנים שלנו קיבלו כל מיני הצעות. ניתקתי לו את הטלפון לא לפני שאמרתי שאצלנו אין דברים כאלה במועדון", אמר עאמר לשחקניו, "המועדון הזה מייצג עיר ענקית בישראל ויש לנו משימה שאנחנו צריכים לסיים. אני מאמין לגמרי בכל אחד מכם ומשוכנע במקצוענות של כל אחד כאן, אבל דברים קרו ויקרו בכדורגל ואנשים ינסו לצערנו לעשות דברים, אז אני מבקש מכל אחד לא לדבר עם זרים ולא לענות לטלפונים שהוא לא מזהה. אלה ימים חשובים מאוד לעתיד המועדון אבל גם לעתיד של כל שחקן כאן בקבוצה. כל מי שידבק בו חשד עלול להרוס לעצמו את הקריירה, אז בבקשה שכל אחד ישמור על עצמו ולא ידבר אפילו עם אנשים שהוא לא מכיר. שאף אחד לא יענה אפילו לטלפונים שהוא לא מזהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully