וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Serie A תשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית של WSC Sports

ליגת הכדורגל האיטלקית ה-Serie A תשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית של WSC Sports ליצירת תקצירים אוטומטיים בזמן אמת, על מנת להגדיל את בסיס האוהדים הבינלאומי של הליגה

ליגת הכדורגל הבכירה באיטליה (Lega Serie A) ואחת מליגות הכדורגל המובילות בעולם, הודיעה היום (ב') על חתימת הסכם לשלוש שנים עם חברת הספורט-טק הישראלית WSC Sports, החברה המובילה בעולם בתחום טכנולוגיית וידאו ספורט מבוססת בינה מלאכותית (AI). ההסכם כולל יצירה אוטומטית של תקצירים וסרטונים בזמן אמת עבור משחקי הליגה האיטלקית, גביע המדינה והסופר-קופה האיטלקי.

השותפות בין שני הגופים תכלול שימוש מלא בפלטפורמה של WSC Sports, מה שיאפשר יצירת תוכן והפצתו בזמן אמת ובקנה מידה נרחב. הליגה תפרסם את התקצירים בערוצי המדיה החברתית שלה ובנכסים דיגיטליים אחרים, וכך, אוהדים באיטליה וברחבי העולם יוכלו לצפות במגוון רחב של תוכן ספורט, ולהיות מחוברים בזמן אמת לקבוצות ולשחקנים האהובים עליהם. הליגה האיטלקית משתמשת בהצלחה ב-WSC Sports החל מינואר השנה, וכבר נרשמו מספרי שיא מבחינת צפיות על פני הפלטפורמות הדיגיטליות שבבעלותה ובניהולה.

שחקן יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
"לפרוץ את הגבולות"/רויטרס

"אנו שמחים מאוד להכריז על השותפות עם WSC Sports", אמר לורנצו דאלארי, דיירקטור הדיגיטל של הליגה. "בזכות הסכם זה, אנו יכולים להמשיך ולקדם את תוכנית הפיתוח עבור הפלטפורמות החברתיות והדיגיטליות שלנו, אשר כבר כיום מונות למעלה מ 21 מיליון אוהדים אשר עוקבים אחרינו בקביעות. ערוץ היוטיוב של Lega Serie A לבדו הגיע לאחרונה ל-8 מיליון מנויים, מה שהופך אותו לערוץ בעל מספר המנויים הגדול ביותר מבין ליגות הכדורגל בעולם, ובזכות ההסכם עם WSC יועשר הערוץ במגוון רחב של תקצירים וסרטונים חדשים. בזכות שיתוף הפעולה, נוכל לספק לאוהדים תוכן מרתק וחדשני יותר, ולכל 20 המועדונים החברים ב-Lega Serie A, נספק מוצר חדשני, שירחיב את נוכחותם ברשתות החברתיות".

"זהו כבוד גדול עבורנו לעבוד יחד עם אחת מליגות הכדורגל המובילות בעולם ולתמוך ביצירת חיבור עמוק יותר עם קהל האוהדים הנלהב שלה. שותפות זו מאפשרת לאוהדי ה - Serie A לצרוך תוכן וידאו מותאם אישית בזמן אמת, על גבי כל פלטפורמה. אנו מצפים לעבוד יחד על מנת לפרוץ את הגבולות של האופן שבו תוכן יכול לחבר אוהדים עם הקבוצות והשחקנים שהם אוהבים", אמר בן מירביס - מנהל פיתוח עסקי ב-WSC Sports.

WSC Sports מוסיפה את ה-Lega Serie A למאגר לקוחות הכדורגל הגדול שלה ברחבי העולם, בו נכללות קבוצות, ליגות והתאחדויות מובילות כמו הבונדסליגה הגרמנית, ריאל מדריד, התאחדות הכדורגל האנגלית, MLS , התאחדות הכדורגל האיטלקית (FIGC) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully