וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מתגעגעים? ז'וזואה מועמד לתואר שחקן העונה בפולין

הקשר הפורטוגלי, שעזב לפני כשנה ללגיה ורשה, מועמד לשני פרסים בזכות 13 בישולים ושני שערים שכבש ב-28 משחקי ליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.5/ספורט1

לגיה ורשה אפילו לא התמודדה העונה על אליפות פולין, היא הייתה יותר קרובה לירידת ליגה מאשר לזכייה באליפות שלישית ברציפות ושישית בשבע העונות האחרונות, אבל היא תתנחם בכך שיש לה נציג בין חמשת המועמדים לתואר שחקן העונה: לא אחר מהקשר ז'וזואה, שהצטרף הקיץ מהפועל באר שבע.

לגיה ורשה פתחה את העונה בצורה איומה ולזכותה היו רק שלושה ניצחונות ב-15 מחזורי פתיחת העונה, במהלכם גם ז'וזואה התקשה להציג את היכולת הגבוהה מליגת העל ולראיה במאזנו היו שלושה בישולים, אפס שערים וגם כרטיס אדום ישיר שספג כבר במחזור השני, אבל מאז הוא שיפר את מספריו פלאים והיה שותף בכיר לבריחה של לגיה מהתחתית.

לאחר 32 מחזורים לגיה אמנם מדורגת רק במקום ה-10 עם 12 ניצחונות העונה, אבל את השיפור הניכר שלה באמצע העונה ניתן לראות גם דרך מספריו של ז'וזואה שכעת עומד על שני שערים ו-13 בישולים ב-28 הופעות באקסטראקלאסה.

רק לפני שלושה ימים, במשחקה האחרון של לגיה ורשה, ז'וזואה כבש וגם בישל פעמיים בניצחון 3:5 על גורניק ז'אבז'ה של לוקאס פודולסקי. שלא במפתיע, כפי שראינו מז'וזואה גם בליגת העל בשנתיים שלו בהפועל באר שבע, חלק מהביצועים מרהיבים למדי ולא בכדי הובילו למחמאות בתקשורת הפולנית ואולי כך גם נסללה דרכו למועמדות לתואר מצטיין העונה, גם אם ספק גדול אם ייבחר. הקשר בן ה-31 מועמד גם לתואר קשר העונה בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully