וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינקן" תארח את אגדת הכדורגל סמואל אטו בישראל

אחרי שהנחיתה השנה את מרקו מטראצי ומייקל אואן, ינחת בישראל בסוף החודש כוכב הכדורגל הקמרוני. אטו יגיע לאירוע צפייה חד-פעמי בגמר ליגת האלופות עם אוהדים ישראלים באצטדיון טרנר. הגעתו לארץ היא חלק ממסורת "היינקן" לחגיגת ליגת האלופות עם אגדות כדורגל מכל הזמנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.5/ספורט1

מותג הבירה הבינלאומי היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות, חוגג את השלב המכריע של טורניר הכדורגל היוקרתי ויביא לישראל את אגדת הכדורגל הקמרונית סמואל אטו. חלוץ העבר של נבחרת קמרון, ברצלונה ואינטר ינחת בישראל ב-27 במאי ל-48 שעות בלבד, במהלכן ייקח חלק בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" ואף ישתתף באירוע צפייה חגיגי בגמר ליגת האלופות, בו יתארח באצטדיון טרנר בבאר שבע.

הביקור מצטרף לשורת ביקורים של אגדות כדורגל מכל הזמנים בישראל, במסגרת פעילות של מותג הבירה "היינקן", שהפגיש בין אותם ענקי כדורגל לאוהדים הישראלים. שנה אחר שנה נחתו בארץ לואיס פיגו, קרלוס פויול, רונאלדיניו, אלסנדרו דל פיירו, אנדראה פירלו ופרנצ'סקו טוטי, וריגשו אוהדים מכל קשת הכדורגל.

סמואל אטו חווה את הפריצה הגדולה שלו ב-2004 כאשר הצטרף לברצלונה, שם שיחק במשך חמש עונות וזכה עמה בשלוש אליפויות ספרד, גביע ספרדי ושני גביעי ליגת האלופות. ב-2010 עבר לאינטר בעסקה של לא פחות מ-45 מליון יורו, כאשר זלאטן איברהימוביץ' עשה את הדרך ההפוכה. כבר באותה עונה זכה אטו בטרבל הנכסף והשלים הישג אישי אדיר, עם הפיכתו לכדורגלן הראשון בהיסטוריה שזכה בטרבל (אליפות מדינה, גביע מדינה וליגת אלופות) שנתיים ברציפות במדי שתי קבוצות שונות.

סמואל אטו במדי צ'לסי. טמפו,
סמואל אטו במדי צ'לסי/טמפו

לאטו קריירה מפוארת גם במדי נבחרת קמרון, עמה זכה פעמיים בגביע אפריקה לאומות (2000 ו-2002) וגם במדליית זהב אולימפית במשחקי סידני 2000. אטו, מגדולי הכדורגלנים האפריקאים בכל הזמנים, זכה ארבע פעמים בתואר כדורגלן השנה באפריקה (2003, 2004, 2005 ו 2010) והוא מלך השערים של נבחרתו עם 56 כיבושים ב-118 הופעות במדיה. אטו פרש ממשחק פעיל ב-2019 בגיל 38, וב-11 בדצמבר 2021 נבחר לנשיא ההתאחדות לכדורגל של קמרון.

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות ב"טמפו", מסר: "גמר ליגת האלופות השנה מבטיח לנו מפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות הגדולות באירופה והאהודות ביותר בישראל. המפגש בין ליברפול וריאל מדריד הוא תפאורה מושלמת לאירוח אגדת כדורגל בסדר הגודל של סמואל אטו. לא פשוט להפתיע ולחדש כל פעם מחדש, והפעם מעבר למפגש עם כוכב ענק, מצפה לאוהדים אשר זכו במסגרת הפעילות חוויית צפייה ענקית. מחכים לעוד אירוע בלתי נשכח, המשמר מסורת של שנים בה 'היינקן' מגשימה חלום לאוהדים - לפגוש אגדות כדורגל של פעם בדור, פה אצלנו במגרש הביתי".

  • עוד באותו נושא:
  • סמואל אטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully