וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן ההולנדי ג'ודי לוקוקי מת בגיל 29

שחקן הכנף שיתף פעולה עם טואטחה, צ'יבוטה וביטון בלודוגורץ. לפני כמה חודשים שוחרר מטוונטה אחרי שנמצא אשם בתקיפת בת זוגו

תקציר: אלקמאר - אייאקס 2:2/ספורט1

הכדורגלן ההולנדי ג'ודי לוקוקי מת היום (שני) בגיל 29 בלבד. סיבת המוות עדיין לא פורסמה. לוקוקי ששיתף פעולה בעבר עם טאלב טוואטחה, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה בלודוגורץ רזגארד, היה ללא קבוצה בחודשים האחרונים והיה עסוק בשיקום מפציעה בברכו. קבוצתו האחרונה של לוקוקי הייתה טוונטה, ששיחררה אותו בפברואר אחרי שהוא נמצא אשם בתקיפת בת זוגו כמה שבועות לפני כן. בית המשפט בהולנד גזר עליו אז 80 שעות עבודות שירות.

לוקוקי רשם 35 הופעות במדי אייאקס בכל המסגרות, שיחק עם לודוגורץ בליגת האלופות ושיתף פעולה בנבחרת הנוער של הולנד עם שחקנים כסטפן דה פריי, קווינסי פרומס, דייבי קלאסן ואחרים. המוות המפתיע שלו תפס את הכותרות בכל אתרי הספורט בארץ השפלה.

ג'ודי לוקוקי במדי לודוגורץ רזגארד. FABRICE COFFRINI, GettyImages
כונה "בנה של הרוח". לוקוקי/GettyImages, FABRICE COFFRINI

לוקוקי כונה בצעירותו "בנה של הרוח" בזכות מהירות הסילון שלו כשחקן כנף שהרבה לסכן את היריבות. הוא גדל במחלקת הנוער של אייאקס, שיחק בנבחרות הנוער של הולנד ולבש גם את מדיהן של קאמבור וזוולה. ב-2015 השיב בחיוב לזימון מהנבחרת הבוגרת של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו והספיק לייצג אותה 3 פעמים. בשנים 2015-2020 שיחק בלודוגורץ וזכה איתה בכל תואר אפשרי בבולגריה. ב-2020 חתם במלטיאספור הטורקית, אבל שרד במדיה פחות מעונה לפני ששב להולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully